Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@09:05:09 GMT

حمایت از ۴ هزار کودک فاقد حامی در طرح اکرام محسنین

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۵۸۸۷

حمایت از ۴ هزار کودک فاقد حامی در طرح اکرام محسنین

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه ومشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) در قم گفت: اولویت ما در امر خدمات رسانی و کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان امسال حمایت از ۴ هزار نفر از فرزندان فاقد حامی در قالب طرح محسنین است.

اکبر رشیدی معاون توسعه و مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به مشارکتهای مردمی در امر کمک به نیازمندان گفت: این معاونت در نظر دارد در 4 محور کمکهای مردمی را با هدف کمک به افراد تحت پوشش و نیازمندان در ماه مبارک رمضان جمع آوری کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: طرح اکرام محسنین و تکریم سالمندان از برنامه های جامع سال جاری درماه مبارک رمضان است که اولویت ما در رمضان امسال حمایت 4 هزار نفر فرزندان فاقد حامی در قالب طرح محسنین است.

 

رشیدی ادامه داد: طرح جدید دیگر ما در رمضان امسال تکریم سالمندان است که تحت حمایت بوده و بخش محدودی از خدمات را در قالب طرح پدران و فرزندان معنوی دریافت می کنند.

 

معاون توسعه و مشارکتهای مردی کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: متاسفانه کلی گویی و ارائه آمار تاثیری در جذب مخاطب ندارد که در این راستا طرح کیس محوری مبتنی بر نیاز را طراحی کرده ایم.

 

وی عنوان کرد: مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون تومان از این طریق جذب در آمد شده که با شناسایی نیازها و تشکیل پرونده و ارتباط چهره به چهره با خیرین کمکهای آنها در اختیار خانواده های نیازمند شناسایی شده قرار می گیرد.

 

 رشیدی خاطر نشان ساخت: یکی دیگر از برنامه های ما درماه مبارک رمضان طرح اطعام و افطاری است که هر خانواده میزبان یک نفر در هر شب از ماه مبارک رمضان به مبلغ 8 هزار تومان است که در مجموع 2 میلیارد و 700 میلیون تومان برای این طرح در نظر گرفته شده است.

 

معاون توسعه و مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: این معاونت برنامه های فرهنگی وخدماتی ویژه ای را در شبهای قدر با هدف حامی یابی برای کودکان نیازمند غیر یتیم در نظر گرفته است که نیازمند حضور و حمایت مردم در این طرح می باشد.

 

وی گفت با توجه به ظرفیت زکات فطره که امسال به 6 میلیارد تومان خواهد رسید می توان با مشارکت های مردمی و خیرین کارهای بزرگی را در راستای حمایت از نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان قم انجام داد.

 

 

پایان پیام/348

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان دولت مجلس فلسطین انتقال سفارت آمریکا به قدس خبرگزاری شبستان رژیم صهیونیستی دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد برجام کودکان فاقد حامی توسعه و مشارکتهای مردمی رشیدی ماه مبارک رمضان طرح محسنین کمک خیرین کمیته امداد امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۵۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب رسانه و فرهنگ از عوامل تولید برنامه‌های ماه مبارک رمضان صدا و سیمای خوزستان تقدیر شد.

مدیر کل صدا و سیمای خوزستان نیز در این مراسم گفت: در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی از جمله پخش زنده محافل قرآنی، ترتیل خوانی قرآن کریم و ضبط و پخش ۲۰۰ جلسه محفل قرآنی خانگی انجام شده است.

داریوش دبیقی با اشاره به تولید مجموعه تصویری آوای نور در شبکه خوزستان افزود: این مجموعه یکی از برنامه‌های خلاقانه و اثرگذار درماه مبارک رمضان بود که مورد تقدیر دفتر مقام معظم رهبری قرار گرفت.

وی ضمن تقدیر از همکاری نماینده ولی فقیه استان در جهت تولید برنامه‌های ماه رمضان ادامه داد: یکی از نمونه‌های مؤثر در تولید برنامه سازی ماه رمضان هماهنگی اثر گذار اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برای تولید برنامه‌ها بوده است.

کد خبر 6092192

دیگر خبرها

  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان