Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:53:07 GMT

سومین دوره پیشرفته آموزش داستان کوتاه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۴۱۸۶

سومین دوره پیشرفته آموزش داستان کوتاه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علاقمندان برای ثبت‌نام در این دوره می‌توانند یک داستان کوتاه بین ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه ارسال کنند.

متقاضیان باید فایل داستان خود را در قالب فایل Word ارسال نموده و مشخصات فردی و شماره تماس خود را در پایان داستان درج کنند.

علاقمندان برای ثبت‌نام تا دوازدهم خرداد فرصت دارند تا با مراجعه به درگاه اینترنتی dastan.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

adabiatirani.com اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنند.

بر اساس اعلام بنیاد شعر و ادبیات داستانی، پذیرش نهایی همه داوطلبان از طریق مصاحبه حضوری انجام خواهد شد.

ثبت‌نام فقط از طریق درگاه اینترنتی صورت می‌گیرد، اما برای دریافت اطلاعات و جزییات ثبت‌نام در این دوره، شماره تلفن ۸۸۳۲۲۳۹۹ داخلی ۲۰۱ در ساعت اداری پاسخگو خواهد بود.

یادآور می‌شود، سومین دوره‌ پیشرفته‌ داستان‌نویسی با هدایت آقایان «داوود غفارزادگان» و «خسرو باباخانی» برگزار خواهد شد.  

کد خبر 4302394 حمید نورشمسی

منبع: مهر

کلیدواژه: ادبیات بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان داستان کوتاه نمایشگاه کتاب تهران کتاب و کتابخوانی ادبیات سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مصلی ترجمه معرفی کتاب بازار نشر میراث فرهنگی موزه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نهاد کتابخانه های عمومی کشور ادبیات جهان مصلی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۴۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد

امتداد - سومین نشست صمیمی بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی عصر امروز دوشنبه 10 اردیبهشت سال جاری، در سالن اجتماعات ساختمان آموزش برگزار شد.

به گزارش پایگاه بخری امتداد ، در این نشست الهام مدیر زارع معاون اداره کل حسابداری و امور سهام به ارائه گزارش جمع بندی شده در حوزه مشارکت کارکنان در پذیره نویسی سهام بانک، آتوسا کاملی معاون امنیت اداره کل امنیت و زیرساخت گزارشی از برون سپاری پروژه‌های BCMS –  ISMS و آزمایشگاه امنیت سایبری، سمیه صیقل اردکانی معاون اداره کل اطلاعات اعتباری گزارشی با موضوع جمع آوری اطلاعات تسهیلات، نسترن یزدانیان معاون اداره کل  بانکداری خرد و امور باجه ها گزارشی با موضوع باجه‌های روستایی و توسعه خدمات، محمد چلچراغی معاون سیستم های ستادی اداره کل تامین و نظارت بر سامانه های نرم افزاری گزارشی در حوزه بانکداری الکترونیکی و حسنا اسکندری معاون سرمایه انسانی اداره کل سرمایه انسانی و رفاه گزارشی با موضوع مسیر ارتقاء شغلی ارائه کردند.در ادامه برنامه پرسش و پاسخ با مشارکت معاونین در خصوص موضوعات مطروحه برگزار شد.
در پایان نشست دکتر شیری در جمع بندی مباحث مطروحه هدف از برگزاری جلسات را بهره گیری از ظرفیت ها و ایده های خلاقانه و جدید معاونین بانک در راستای بهبود روند امور و ارتقاء کمی و کیفی عملکرد بانک در حوزه های ستادی و اجرایی ذکر کرد که مشروح آن در بخش بعدی خبر ارائه خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن در حضور کوتاه آزمون
  • سومین نشست هم‌اندیشی سخنرانان اعزامی به عتبات عالیات برگزار شد
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید
  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال وبختیاری
  • پنتاگون: نه تنها اف-۱۶، بلکه تسلیحات دیگر به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد