Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - «انور قرقاش» وزير مشاور در امور خارجي امارات دوشنبه شب در حساب توئيتري خود از اظهارات ضد ايراني «مايک پمپئو» وزير خارجه امريکا حمايت کرد و آن را مسيري درست در قبال جمهوري اسلامي ايران دانست.
به گزارش خبرگزاري آريا؛ همچنين وزارت خارجه بحرين در ادامه پيروي کورکورانه رژيم آل خليفه از سياست هاي آمريکايي - صهيونيستي در منطقه با ذوق زدگي از راهبرد جديد آمريکا در قبال ايران حمايت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همين حال: «بنيامين نتانياهو» نخست وزير رژيم صهيونيستي که در روزهاي اخير با عدم استقبال بين المللي از اقدام غيرقانوني آمريکا براي انتقال سفارتش به قدس روبه رو شده، دوشنبه شب در اظهاراتي از اعلام راهبرد به اصطلاح جديد ضد ايراني آمريکا، از ديگر کشورها خواست که از واشنگتن تبعيت کنند.
عصر دوشنبه «مايک پمپئو» وزير خارجه آمريکا در سخناني مملو از اتهام هاي بي اساس عليه ايران، راهبرد جديد واشنگتن براي مقابله با ايران را پس از خروج کشورش از برجام اعلام کرد.
پمپئو مدعي شد که آمريکا پس از خروج از برجام به دنبال تشديد فشار مالي و تحريم هاي بي سابقه عليه تهران، جلوگيري از نفوذ جمهوري اسلامي ايران در منطقه و توفق برنامه هسته اي و موشکي ايران است. 118

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۹۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود

وزیر خارجه آمریکا دوشنبه و سه‌شنبه آینده به عربستان سعودی سفر و در مورد تلاش‌های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه رایزنی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه آمریکا شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد آنتونی بلینکن دوشنبه و سه شنبه آینده به عربستان سفر خواهد کرد تا در مورد تلاش های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه با مقامات سعودی گفت‌وگو کند.

در ادامه بیانیه آمده است: وزیر خارجه آمریکا در سفر خود به عربستان بر اهمیت جلوگیری از گسترش درگیری و تلاش برای دستیابی به صلح و امنیت در منطقه تأکید خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا در ادامه اعلام کرد بلینکن در سفر خود به عربستان سعودی در نشست وزیران شورای همکاری خلیج فارس با هدف تقویت هماهنگی امنیت منطقه ای شرکت خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • سفر احتمالی وزیر خارجه آمریکا به شهرک‌های اطراف غزه
  • ببینید | حرکت جنجالی وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور چین
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر به‌عنوان ابزار سیاسی علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • کره شمالی : آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می کند
  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان
  • بلینکن در دیدار با رئیس جمهور چین : پکن می تواند از طریق نفوذش بر ایران در کاهش تنش‌ها نقش داشته باشد
  • وزیرخارجه پاکستان: سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • بلینکن: چین می‌تواند نقش میانجی‌گر را در خاورمیانه ایفا کند