Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@03:17:18 GMT

3 تن در سیلاب شمیران حبس شدند

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۴۰۱۶۵

3 تن در سیلاب شمیران حبس شدند

رویداد۲۴-رئیس هلال احمر شهرستان شمیرانات گفت: در پی وقوع سیل در 2 بخش لواسانات و رودبار قصران از توابع شهرستان شمیرانات سه مرد در آوار ناشی از سیل محبوس هستند.حسن فراهانی بامداد پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات هلال احمر در پی وقوع سیل عصر روز گذشته 20 سیل زده را نجات دادند، افزود: در پی گزارش های مردمی 3 مرد در آوار ناشی از سیل محبوس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه احتمال زنده بودن این سه نفر وجود دارد خاطر نشان کرد: نیروهای هلال احمر با استفاده از عملیات فنی و نصب کارگاه برای خارج کردن این سه محبوس، تلاش می کنند.
فراهانی با تاکید بر اینکه نیروهای امداد و نجات هلال احمر با همراه داشتن سگ های جستجو گر در 2منطقه لواسانات و رودبار قصران مستقر هستند، اعلام کرد: در حال حاضر شرایط منطقه رودبار قصران در وضعیت فوق العاده بوده و جاده این بخش به سمت شهر فشم مسدود است.
لواسان، اوشان، فشم، میگون و شمشک، 6 شهر این شهرستان هستند./ایرنا

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد۲۴ اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۰۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی با اشاره به نجات کودک دو ساله در حال غرق شدن در رودخانه ای در یکی از روستاهای شهرستان مهاباد گفت: این حادثه  عصر دیروز جمعه در جاده مهاباد به سردشت در روستای گردشیلان روی داد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد پس از اطلاع از موضوع به محل اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: نجاتگران هلال‌احمر بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه کودک دو ساله مغروق را نجات داده و پس از انجام اقدمات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن تراپی به مرکز درمانی انتقال دادند.

 

 

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ۳ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم