Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون شورای شهر بوشهر گفت: مستندات جهت پیگیری به سرپرست شهرداری و حراست شهرداری بوشهر تحویل داده‌شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ روز گذشته نشست علنی اعضاء شورای شهر بوشهر در صحن علنی شورای شهر بوشهر برگزار شد که 5 عضو شورا با تأخیر وارد جلسه شدند.

تاکنون اسنادی از اختلاس در شهرداری ارائه نشده است

ابوذر دهدار رئیس شورای شهر بوشهر با اشاره به نطق هفته گذشت هاشم زاده در خصوص اختلاس در شهرداری بوشهر گفت: یکی از اعضاء شورای شهر بوشهر هفته گذشته موضوع اختلاس در شورا مطرح کرد که هنوز مستنداتی نسبت به این موضوع به شورا تحویل داده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورا اظهار کرد: از همه اعضاء شورا درخواست می‌شود اگر مستنداتی در خصوص اختلاس در شهرداری وجود دارد اعلام کنند تا با متخلفین برابر قانون برخورد شود.

مستندات اختلاس در شهرداری جهت پیگیری ارائه شد

کیوان هاشم زاده رئیس کمیسیون شورای شهر بوشهر که هفته گذشته موضوع اختلاس در شهرداری مطرح کرد، گفت: مستندات جهت پیگیری به سرپرست شهرداری و حراست شهرداری بوشهر تحویل داده‌شده است.

وی ادامه داد: رئیس شورا در مصاحبه‌ای اعلام کردن مستندات به شورا تحویل داده نشده است در جلسه گذشته که حضور نداشتید به نائب رئیس شورا تحویل داده شد.

مستندات تحویل گرفتم

مهرزاد آسایش نایب‌رئیس شورا با اشاره به صحبت‌های هاشم زاده تأکید کرد: مستندات در خصوص اختلاس در شهرداری بوشهر از هاشم زاده رئیس کمیسیون بودجه شورا تحویل گرفته‌ام.

ادعای فاکتور سازی برخی سازمان‌ها در شهرداری بوشهر

روح‌الله نصرتی رئیس کمسیون گردشگری شورای شهر بوشهر در جمع اعضای شورای شهر بوشهر با اشاره به موضوع اختلاس در شهرداری بوشهر گفت: باید حسابرسی برای شفافیت هزینه‌ها به شهرداری انتخاب و موضوع موردبررسی قرار بگیرد.

نصرتی در بخشی از صحبت‌های خود ادعای فاکتور سازی برخی سازمان‌ها را اشاره کرد و افزود: گزارشی از فاکتور سازی برخی سازمان‌ها رسیده است که با انتخاب حسابرس توسط شورا می‌توان این موارد را موردبررسی قرار بگیرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حسین سعیدی سیرائی صبح امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ با همراهی مدیران شهرداری کرج و معتمدان، مشکلات مربوط به منطقه ۳ شهرداری را مورد بررسی قرار داد.

وی در حاشیه پایش مشکلات منطقه سه با اشاره به اینکه برای رسیدن به شهری توسعه‌یافته کنار برنامه‌ریزی و تخصص مدیران به نظرات شهروندان نیاز است، اظهار کرد: نظرات شهروندان در اداره شهر گره‌گشا است، چراکه به صورت عینی با مشکلاتی روبه‌رو و آن را در زندگی روزمره لمس می‌کنند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در جلسه بررسی مشکلات شهروندان نظرات خوبی مطرح شد که تلاش می‌کنیم این نظرها در اداره بهتر این منطقه، عملیاتی شود.

سعیدی سیرائی اضافه کرد: نیازهایی که در جلسه پایش مشکلات مطرح شد مشکلاتی است که قابلیت رفع شدن دارد و به‌طور قطع با تدبیر مدیران این مهم محقق خواهد شد.

وی گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج افزود: این رویکرد به طور قطع در خصوص سایر مناطق شهرداری کرج نیز وجود خواهد داشت، تلاش می‌کنیم نیاز شهروندان به صورت اولویت مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 747737

دیگر خبرها

  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • سند تک برگ اراضی به کشاورزان بوشهر تحویل داده شد
  • تالار شهیدان فلاح نژاد کرج ایمن سازی می‌شود
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • برگزاری هفتمین اجلاس شورا‌ها و شهرداری‌های مراکز استان‌ها در بوشهر
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است