Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی احمدی تبار صبح چهارشنبه در گردهمایی پیشگیری از وقوع جرم با اشاره به اینکه در حوزه سرقت ها در استان طی دو ماه نخست سال جاری نسبت به سال قبل ۲۱ درصد کاهش وقوع سرقت داشته ایم، اظهار داشت: همچنین در حوزه کشف سرقت ها در این مدت ۹۶ درصد رشد داشته ایم.

وی با بیان اینکه در بحث نزاع و درگیری ۸ درصد کاهش داشته ایم، تصریح کرد: تعداد نزاع ها در استان طی امسال ۱۷۴۸ مورد بوده که سال قبل این تعداد ۱۹۰۰ مورد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه در حوزه نزاع های جمعی یک درصد افزایش داشته ایم و امسال ۹۰ فقره نزاع دسته جمعی داشته ایم، افزود: در بخش مواد مخدر طی دو ماهه سال جاری ۷۴۹ کیلوگرم انواع مخدر کشف شده که این میزان کشفیات ۴۳ درصد رشد را نشان می دهد.

سرهنگ احمدی تبار با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در حوزه کوهدشت در بخش مبارزه با مواد مخدر صورت گرفته است، ادامه داد: عملیات های بسیاری انجام گرفته است و مزارع کشت خشخاش در دو شهرستان نورآباد و کوهدشت به صورت کامل امحاء شدند.

وی با بیان اینکه حتی در سراب دوره نیز که کشت خشخاش در مناطق صعب العبور صورت گرفته بود با حضور نیروهای انتظامی و سپاه و اداره اطلاعات امحای کشت خشخاش را داشتیم، تصریح کرد: همچنین یک لابراتوار مواد مخدر صنعتی در کوهدشت منهدم شده است.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: این فعالیت ها در شهرستان کوهدشت از خارج از مرکز کوهدشت هدایت می شوند.

سرهنگ احمدی تبار با اشاره به اینکه همچنین شاهد رشد ۴۳ درصدی کشفیات در حوزه سلاح های شکاری و رشد ۶۰ درصدی کشف سلاح های جنگی بوده ایم، یادآور شد: این سلاح ها بیشتر از کشور ترکیه و از سمت آذربایجان به استان ورود پیدا می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع در بخش کشف سلاح ها ۴۷ درصد رشد داشته ایم.

کد خبر 4309826

منبع: مهر

کلیدواژه: خرم آباد فرماندهی انتظامی لرستان بوشهر ماه مبارك رمضان شیراز گرگان سوم خرداد فتح خرمشهر شهرکرد مشهد یاسوج خرم آباد بیرجند خطبه های نماز جمعه کرمانشاه بارش باران مراسم گلریزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۶۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۱۲ هزار تن گندم در خرمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ یاسر شریفی روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در گفت و گوی رسانه‌ای اظهار کرد: تا کنون بیش از پنج هزار و ۷۰۰ هکتار از مزارع گندم در این شهرستان برداشت شده است.

وی ادامه داد: همچنین ۱۲ هزار تن و ۲۳۳ کیلوگرم گندم توسط ۲ مرکز خرید در این شهرستان از کشاورزان خریداری شده است.

شریفی تصریح کرد: ۳۶ دستگاه کمباین در شهرستان فعال شده است و پیش‌بینی می‌شود ۷۰ کمباین تا پایان برداشت وارد شهرستان شود.

شایان ذکر است در سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ ، در سطح ۱۴ هزار هکتار از مزارع شهرستان خرمشهر گندم کشت شد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان نیز پیش بینی کرد: بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن محصول گندم از سطح مزارع استان برداشت و روانه سیلوها شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900640

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۱۲ هزار تن گندم در خرمشهر
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • پیش‌بینی برداشت ۶۰۰۰ تن کلزا در مزارع لرستان
  • برداشت سه تن زعفران از مزارع لرستان
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند