Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@04:13:18 GMT

جا به جایی کالا از راه ریلی در هرمزگان افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۲۲۷۰۳

جا به جایی کالا از راه ریلی در هرمزگان افزایش یافت

به گزارش ایرنا، محمد پور فخری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: یک میلیون و 364هزار تن از این میزان کالا و مواد معدنی در مبادی ایستگاه های گل گهر، معدن گل گهر و بندر شهید رجایی بارگیری شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 8 درصد افزایش نشان می دهد.
وی بیان داشت: هم چنین 2 میلیون و 45 هزار تن انواع کالا و مواد معدنی در پالایشگاه، منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس(بارکو)، بندر شهید رجایی و خطوط تخلیه دستی مانوری تخلیه شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل راه آهن هرمزگان اظهار کرد: عملکرد بندر شهید رجایی نیز در این مدت با 18 درصد افزایش به یک میلیون و 499 هزار و 499 تن کالا و هم چنین حمل ریلی کانتینر با 30 درصد افزایش به 18هزار و 746 TEU رسیده است.
پورفخری گفت: تُن کیلومتر مرزی نیز در ماه های فروردین و اردیبهشت ماه امسال به میزان یک میلیارد و 299میلیون و 40 هزار تن کیلومتر رسید که افزایش 15درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.
تُن کیلومتر مرزی، واحدی در راه آهن برای حمل بار در بین مرزهاست که به ازای هر تُن بار ریلی در هر کیلومتر محاسبه می شود.
اداره کل راه ‌‌آهن هرمزگان 800 کیلومتر طول ریل با 25 ایستگاه را تحت پوشش دارد.
7195/ 6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اداره کل راه خلیج فارس راه آهن معدن افزایش تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۲۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد

تین نیوز

 استاندار هرمزگان از تخصیص اعتبارات ویژه دور دوم سفر رییس جمهور به هرمزگان برای توسعه خطوط ریلی استان خبر داد.

مهدی دوستی  در حاشیه کلنگ زنی پل خورگو و زیرگذر سرخون، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصلاحات نرم افزاری در درگاه های گمرک را از سال گذشته آغاز کردیم از محل سفر هم اعتبار خوبی تخصیص داده شده و به زودی عملیات اجرایی خطوط ریلی بندر شهید رجایی را آغاز خواهیم کرد.

وی توسعه خطوط ریلی بندر شهید رجایی را شامل خطوط و ایستگاه مانوری اعلام و تصریح کرد: یکی از پروژه های مهم ما بحث راه آهن و تقویت اتصال ریلی بندر شهید رجایی است.

استاندار هرمزگان با تاکید بر مزیت رقابتی بندرشهیدرجایی افزود:این بندر در رقابت با رقبای منطقه ای خود باید بتواند جایگاه برتر خود را حفظ کند و لازمه این اتفاق مهم احداث خطوط ارتباطی مناسب در پس کرانه ی این بندر است.

به گزارش ایسنا، امروز استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستاهای سرخون و خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه های احداث پل خورگو و زیرگذر سرخون را کلنگ زنی کرد این دو پروژه جزء ۵۴ نقطه حادثه خیز هرمزگان هستند که تاکنون تلفات جانی و نقص عضو را برای مردم بهمراه داشته و اصلاح آن ها در زمره مطالبات جدی مردم منطقه بوده که وارد مرحله عملیاتی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • آمار مرگ و میر در ایران؛ فوت مردان بیشتر از زنان
  • آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • بر اساس آمار سازمان ثبت احوال؛ سال گذشته مردان بیشتر فوت کردند
  • رشد ۶۵ درصدی ترانزیت مبدأ در مرز باشماق
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای کشور
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت