Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مورد مسافرینی که مقصد آنها کشورهایی است که نیاز به اخذ ویزا ندارند، لازم است بانک عامل در هنگام تحویل ارز به مسافر در باجه فرودگاه، نسبت به تطبیق کارت پرواز مربوطه با کشور مقصد اعلامی از سوی مسافر، اقدام کند. یادآور می شود مسئولیت هرگونه اعلام اطلاعات خلاف واقع به عهده مسافر خواهد بود.   

براین اساس و با توجه به ابلاغیه وزارت امور خارجه، تأمین و پرداخت ارز به مسافرینی که به منظور تماشای مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 قصد سفر به کشور روسیه را دارند، ارایه مجوز صادره از سوی سفارت فدراسیون روسیه توسط مسافر تحت عنوان FAN ID به جای ویزای آن کشور از نظر این بانک بلامانع است و مبلغ 500 یورو یا معادل آن به سایر ارزها، به متقاضیان تعلق می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  خاطرنشان می شود، در حال حاضر تأمین و پرداخت ارز مسافرتی (به صورت اسکناس) از طریق پنج بانک ملی ایران، ملت، سامان، تجارت و پارسیان امکان‌پذیر است.       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد

رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد:  محمدرضا فرزین رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • ابلاغ مقررات تسهیل صدور پروانه تولید فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل
  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • مقررات جدید اروپا برای مبارزه با پولشویی