Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@03:20:31 GMT

تعداد امامزاده‌های محدوده بازار تهران

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۹۱۶۲۶

حجت الاسلام حجر رسولی مدیر امامزاده روح الله میدان امام خمینی(ره) تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛در مورد تعداد بقاع و امامزادگان موجود در محدوده بازار تهران گفت:با توجه به اینکه بازار تهران از مناطق قدیمی این شهر است به طبع آن بقاع متبرک قدیمی نیز در آن وجود دارد.در این محدوده شش امامزاده وجود دارد که همگی دارای شجره نامه مشخص هستند و شاید فاصله آنها از هم به کمتر از یک کیلومتر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:این شش امامزاده عبارت اند از :امام زاده روح الله،امامزاده زید،امامزاده سید اسماعیل،امامزادگان یحیی و محمد و امامزادگان سید ولی و ناصرالدین.

مدیر امامزاده روح الله در بخش دیگری از صحبت های خود به برنامه های ویژه این بقعه متبرک در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت:در سی شب این ماه،برنامه "افطاری ساده" در امامزاده برگزار می شود.همچنین در این ماه هرشب تا سحر محفل انس با قرآن برگزار می شود و برنامه مناجات خوابی بعد از افطار برقرار است.البته دو برنامه ویژه هم در شب وفات حضرت خدیج(س) و میلاد امام حسن(ع) داشته ایم.

وی همچنین در مورد برگزاری نماز عید فطر گفت:صبح روز عید فطر در این امامزاده نماز این روز مبارک اقامه می شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۱۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص

بازار سرمایه با توجه به افت ارزش معاملات فعلا در وضعیت رکودی به سر می برد و در این روز ها رشد خاصی را تجربه نمی کند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار سهام آخرین روز کاری هفته را کاملا متعادل آغاز کرد، به طوری که به نظر می رسد فعلا نه انگیزه ای برای صعود دارد و نه آنقدر فروشنده در بازار حضور دارند تا بتوانند شاخص کل را منفی کنند.

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 5 هزار واحدی به 2 میلیون و 264 هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی جزئی  به ارتفاع 750 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فملی»، «فارس» و «فولاد» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «مادیرا» و «وهور» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شستا»، «ذوب» و «غبشهر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فزر»، «خاور» و «فنر» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 16 اردیبهشت ماه 1402، مبلغ 3 هزار میلیارد و 900 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 150 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

دیگر نکته ای که در معاملات امروز بازار سرمایه به چشم می خورد، بازگشایی منفی صندوق های طلا با توجه به افت نرخ ارز در بازار غیر رسمی و همچنین نزول انس جهانی بود.

در بازار امروز 142 نماد در محدوده مثبت و 297 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 150 نماد در محدوده مثبت و 182 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم
  • شاخص کل بورس به روند صعودی باز خواهد گشت؟ + فیلم
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند
  • پیک موتوری برقی در راه بازار تهران
  • عزاداری امام صادق(ع) در امامزاده آقا علی عباس
  • زائران حج امسال، دفاع از ملت فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • مشهدالرضا؛ سوگوار و عزادار شهادت صادق آل عبا (ع)
  • مشهدالرضا؛ سوگوار و عزادار شهادت صادق آل عبا (ع)‌
  • مشهد الرضا سوگوار و عزادار سالروز شهادت صادق آل عبا (ع)