Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس با بیان اینکه مردم استان گلستان به ویژه کشاورزان با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند، گفت: سیب‌زمینی‌کاران گلستانی به خاک سیاه افتاده‌اند. ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان،‌ علیرضا ابراهیمی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی بازآفرینی شهری استان گلستان که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار داشت:‌ ‌در سنوات گذشته و در دولت‌های مختلف، اولویت راه‌آهن گرگان به مشهد در استان گلستان بنا گذا‌شته شده و کلنگ آن زده شد اما در عمل کاری انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ هم استانی‌های ما منتظر هستند که ببینند وعده دولت در راه آهن گرگان به مشهد چه زمانی افتتاح خواهد شد.

وی افزود:‌ در حوزه راه‌ها به ویژه راه‌های بزرگ و ترانزیتی اولنگ از رامیان به شاهرود کارهایی انجام شده اما مردم اقدام موثری ندیدند. درخواست ما این است که جاده خوش ییلاق را جدی‌تر دنبال کنید و روشنایی جاده اصلی کل استان یکی دیگر از دغدغه‌های اساسی است.

ابراهیمی گفت‌‌: 15 میلیون مسافر از این استان گذر می‌کند و 2 ‌میلیون نفر این استان جمعیت دارد و حجم تصادفات ما در جاده اصلی زیاد است، باید به آن توجه شود.

وی گفت:‌ روستاهای استان گلستان نزدیک به هم هستند و با 20 کیلومتر در حوزه آزادشهر و رامیان یک جهش در راه‌های روستایی اتفاق می‌افتد و می‌توان سبب افزایش رضایتمندی شد.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روکش آسفالت کل راه‌های اصلی استان با مشکل روبه‌روست،‌ افزود: نیاز به یک ‌نهضت روکش در سراسر استان داریم و این نیاز جدی و ضروری است.

ابراهیمی تاکید کرد:‌ سیمای شهری ما براساس آمایش سرزمینی هم‌گون نیست و درحوزه شهری نیز اعضای شورای شهر توجه داشته باشند و به شهرهای کمتر از 50 هزار نفر نیز توجه ویژه‌ای اتفاق بیفتد.

وی گفت: امروز مردم استان گلستان به ویژه کشاورزان با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند و قیمت محصولات کشاورزی مانند گندم تغییر نکرده و سیب‌زمینی‌کاران گلستانی به خاک سیاه افتادند و انتظار داریم این مشکلات را به رئیس جمهور منتقل کنند.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان

دریافت 30 MB کد خبر 6090437

دیگر خبرها

  • قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • کاهش بافت فرسوده گرگان با افزایش نوسازی