Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-اندونزی با شرکت صادرکننده انرژی «چنیر» آمریکا قرادادی ۲۰ ساله در حوزه گاز طبیعی مایع امضا کرده و برای حفظ این توافق، قرادادش با ایران در میادین گازی را از ترس از بین رفتن روابط دوستانه شان با آمریکا متوقف کرده‌اند.دولت اندونزی ماه گذشته تصمیم به توقف توافق «پرتامینا» در میدان گازی «منصوری» ایران گرفته و مدعی شد که این تصمیم برای حفظ روابط دوستانه با آمریکا اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش «نیک ویدیاواتی» مدیر شرکت «پرتامینا» اندونزی روز گذشته گفت: ما روابط خوبی با آمریکا داریم و می‌خواهیم این روابط را حفظ کنیم. این تصمیم بعد از مشورت با رییس‌جمهور اندونزی و وزرای انرژی و معدن گرفته شده است.

«رویترز» نوشت: اندونزی یکی از اعضای سابق اوپک است که روابط تجاری‌اش در حوزه انرژی با آمریکا درحال افزایش است. این کشور با شرکت صادرکننده انرژی چنیر آمریکا قرادادی ۲۰ ساله در حوزه گاز طبیعی مایع امضا کرده است.

«ویدیاواتی» گفته کهبخشی از دریافت‌های اولیه این توافق، توسط شرکت «پرتامینا» دوباره فروخته خواهد شد چرا که تولید گاز طبیعی خود اندونزی برای تامین نیازهای داخلی این کشور، دست کم تا سال ۲۰۲۰، کافی است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 رویترز خروج آمریکا از توافق هسته ای اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۷۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیمابخش تصویری خبرگزاری «آسوشیتدپرس» تصویر دوربین مداربسته را از حمله پهپادی به یک میدان گازی در «سلیمانیه» عراق پخش کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اقلیم کردستان عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمله پهپادی به میدان گازی «خور مور» در سلیمانیه در شمال عراق، چهار نفر کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند. هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفت.

وزارت برق منطقه ای کردستان عراق، از تعلیق تولید گاز و از دست دادن ۲۵۰۰ مگاوات تولید برق خبر داد.

حمله موشکی به همین میدان گازی در ماه ژانویه باعث آسیب به زیرساخت‌ها و قطعی گسترده برق شد.

دیگر خبرها

  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • اوکراین تانک‌های آبرامرز آمریکا را از میدان جنگ خارج می‌کند
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • ببینید |‌ لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمورِ عراق
  • لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمور عراق + فیلم
  • فیلم| لحظۀ حملۀ پهپادی به میدان گازی کورمورِ عراق
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه و توقف کار پمپ بنزین‌ها
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟