Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمود صیدانلو در مجمع انتخاباتی هیات موتور سواری و اتومبیلرانی سیستان و بلوچستان  با اشاره به تاثیر گذاری و اهمیت ورزش در بین مردم، اظهار داشت: با توجه به تجربه 33 ساله مدیریت ورزشی در کشور اعتقاد دارم، اثرگذاری و اهمیت ورزش در بین مردم جایگاه خاصی داشته و شاهد هستیم با موفقیت تیم های ورزشی در میادین بین المللی چه شور و نشاطی در بین اقشار جامعه ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب جوانان از این رشته ها، افزود: سطح استقبال عموم مردم از مسابقات موتور سواری و اتومبیلرانی در سراسر کشور بسیار بالاست، بطوریکه در اکثر رویدادها بالغ بر 20 هزار تماشاگر حضور پیدا می کنند که نشان دهنده مقبولیت این رشته ها نزد جوانان نسبت به سایر ورزش ها است. و با کمک ادارات کل ورزش و جوانان کشور تلاش می کنیم این ظرفیت بسیار ارزشمند که نسل آینده هستند را باور کرده و به خواسته های آنها احترام بگذاریم تا جوانان شاداب و پر انرژی داشته باشیم.

وی در خصوص انتظار از مسئولان و متولیان امر ورزش، خاطر نشان کرد: وزارت ورزش و جوانان تا کنون کمک بسیاری به ما کردند، ولی انتظار داریم شخص مقام عالی وزارت و مدیران کل استانها، حمایت های بیشتری از این رشته داشته باشند، چرا که از هزاران پروژه ورزشی در کشور، حتی یک پروژه هم به فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی اختصاص نداشته است.

رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی ظرفیت های سیستان و بلوچستان در این رشته را ایداه ال خواند و گفت: نگاه و رویکرد جدید سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، نسبت به رشته های موتور سواری و اتومبیلرانی، باعث پیشرفت قابل توجه این رشته در سیستان و بلوچستان شده است.

محمود صیدانلو در ادامه افزود: با کمک اداره کل ورزش و جوانان و دیگر مسئولین دولتی، در آینده نزدیک شاهد توسعه زیر ساخت های ورزشی این رشته در بحث ساختن پیست های موتور سواری و اتومبیلرانی خواهیم بود.

وی در پایان از افزایش و تخصیص اعتبارات لازم به هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان خبر داد و افزود: در آینده نزدیک تیم سیستان و بلوچستان به مسابقات برون مرزی موتور کراس اعزام خواهند شد و فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی مساعدت های لازم جهت رشد و شکوفایی هر چه بیشتر این رشته انجام خواهد داد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان نیز در این مجمع انتخاباتی گفت: هیات موتور سواری و اتومبیلرانی با تلاش و برنامه ریزی هدفمند توانسته است رشد و پیشرفت خوبی در سطح کشور داشته باشد. که می توان به عناوین ارزشمند رشته آفرود در رقابت های مختلف اشاره کرد.

محمود رضا امیاری در ادامه خاطر نشان کرد: رشته موتور سواری و اتومبیلرانی در میان جوانان استان از هیجان خاصی برخوردار است و باید برای شکوفایی استعدادهای این رشته در سیستان و بلوچستان، زیر ساخت های لازم فراهم شود.

وی در پایان با اشاره به افتتاح پروژه های ورزشی استان در فجر 40، افزود: توجه مقام عالی وزارت ورزش و جوانان به استان سیستان و بلوچستان باعث اتفاقات خوبی در استان شده است. در زیر ساخت های ورزشی و تکمیل پروژه های نیمه تمام، انقلابی در حال شکل گرفتن است.

لازم به ذکر است؛ در انتخابات این مجمع محمد توسلی کیا با کسب 13 رای از 13 رای ماخوذه، به مدت 4 سال بعنوان رئیس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی سیستان و بلوچستان انتخاب شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان انتخابات ایران جامعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۵۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی

مراسم اختتامیه جشنواره تلویزیونی «قهرمان ایران» در سال ۱۴۰۲ شامگاه پنجم اردیبهشت ماه با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش و جوانان و تعدادی از قهرمانان و پیشکسوتان عرصه‌های مختلف ورزش در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، گفتگویی با سه ورزشکار برگزیده داشتیم که در ادامه می‌خوانید:

 امیررضا معصومی که جایزه «قهرمان فردا» را دریافت کرد گفت: از سازمان صدا و سیما تشکر می‌کنم که این کار زیبا را انجام می‌دهد و  در این سه سال اخیر این جشنواره را پیگیری می‌کند و سال به سال تعداد شرکت کنندگان برای انتخاب برترین ورزشکار بیشتر شده است.

وی افزود: امسال پنج میلیون نفر شرکت کردند و این افزایش شرکت‌کننده در نظر سنجی نشان می‌دهد که از قدرت همدلی رسانه ملی استفاده شده است و امیدوارم در سال‌های آینده همینطور ادامه‌دار باشد.

معصومی درباره تورنمنت اخیر خود گفت: ۲۰ روز آینده برای آمادگی تیم ملی در تورنمنت گرجستان شرکت خواهم کرد.

حضور بیشتر مردم در نظرسنجی‌ها باعث خوشحالی ورزشکاران می‌شود

علی نادری سرمربی فوتبال ساحلی جایزه که «برترین مربی» ورزش در سال ۱۴۰۲ دریافت کرد و گفت: از مردم عزیزمان تشکر می‌کنم که رای دادند، امیدوارم توانسته باشیم باعث شادی دل مردم شویم.

وی عنوان کرد: زمانی که ما به موفقیت می‌رسیم مسئولیت ما بیشتر می‌شود و ما باید بیشتر تلاش کنیم و به فوتبال ساحلی توجه بیشتری داشته باشیم چراکه مردم دیگر انتظار سومی از ما ندارند و منتظر مقام دیگری هستند.

نادری درخصوص عملکرد رسانه ملی توضیح داد: زمانی که پنج میلیون نفر رای می‌دهند قطعا کار رسانه ملی و عواملی است که برای این مراسم تلاش می‌کنند و اتفاق بزرگی است و سال‌های آینده مردم بیشتر شرکت می‌کنند و هر چقدر مردم بیشتر حضور داشته باشند باعث انگیزه و خوشحالی ورزشکاران می‌شود.

رشته‌های دیگر هم پخش زنده داشته باشد

ناهید کیانی که جایزه «بانوی ورزش ایران» در سال ۱۴۰۲ را دریافت کرد و گفت: حس و حال خوبی دارم، دریافت جایزه در این جشنواره‌ها برای ما خیلی با ارزش است چراکه از طرف مردم انتخاب شدیم. مسئولیت من را سنگین‌تر می‌کند امیدوارم لایق این جایگاه باشم و تا پای جان برای خوشحالی مردم کشورم بجنگم.

وی افزود: همه اتفاقات این جشنواره عالی بود و در مصاحبه‌هایی که داشتم همیشه گفتم علاقمندم که رشته‌هایی که دیده نمی‌شوند به خصوص بانوان پخش زنده داشته باشند. البته رشته ما پخش زنده دارد، اما رشته‌های دیگر هم پخش زنده داشته باشد.

او گفت: با همه وجودم برای المپیک آماده می‌شوم، خداراشکر تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم تا روز المپیک بتوانم نتیجه خوبی دریافت کنم و تمام تلاشم را می‌کنم که افتخارآفرینی کنم مسابقات سختی است، اما من از پس آن برمی آیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی