Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@02:57:29 GMT

عطر افشانی مزار شهدای گمنام به مناسبت هفته حج

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۶۱۷۸

عطر افشانی مزار شهدای گمنام به مناسبت هفته حج

به مناسبت گرامیداشت هفته حج، مزار شهدای گمنام در شهرستان گرگان، امروز (۲۸ تیر) عطرافشانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، عطرافشانی مزار شهدای گمنام  به مناسبت گرامیداشت هفته حج، با حضور ملاح جانشین مدیریت حج و زیارت استان، حجت الاسلام  دارویی، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری، کارکنان و کارگزاران زیارتی، مدیران و عوامل کاروان و مجموعه حج 97  در تپه نور الشهدا واقع در ناهارخوران شهرستان گرگان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مراسم، کارگزاران ضمن عطر افشانی مزار شهدای گمنام با آرمان های والای شهدای گرانقدر، امام شهداء و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تجدید میثاق کردند.

 

در این مراسم حجت الاسلام دارویی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری طی سخنانی از جایگاه والای شهیدان سخن گفت و کارگزاران زیارتی با نثار فاتحه و اهدای گل، یاد و خاطره شهدای گمنام را گرامی داشتند. 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت دولت اعزام حجاج ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور آمریکا مساجد حج ۹۷ بدرقه مجلس عطر افشانی مزار شهدای گمنام هفته حج گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۶۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، به مناسبت فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت روزکارگر، معاون سیاسی امنیتی فرماندار میبد به همراه رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد، فرمانده بسیج کارگری و جمعی از مسئولین باحضور درمنزل خانواده شهیدان کمال جعفریان فیروز آبادی و اسداله رشیدی بارجینی، از صبر و استقامت این خانواده‌ها تجلیل و از آنها دلجویی کردند.


شهید کمال جعفریان درسال ۱۳۶۵ در شلمچه و درعملیات کربلای پنج و شهید اسدالله رشیدی بارجینی در سال ۱۳۶۱ در عملیات فتح المبین در منطقه شوش به درجه والای شهادت نائل شدند.

دیگر خبرها

  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید