Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@20:31:18 GMT

طرح فاضلاب شهر چم گلک اندیمشک در دست اجراست

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۰۳۵۵۰

طرح فاضلاب شهر چم گلک اندیمشک در دست اجراست

پیمان جهانگیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این طرح با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال در دست اجراست اظهار داشت:با توجه به افزایش روز افزون جمعیت شهر چم گلک و قرار گرفتن آن در جوار رودخانه دز اجرای طرح فاضلاب این شهر در اولویت قرار داشته و به سرعت در دست اجراست.
به گفته وی دفع بهداشتی فاضلاب ، کاهش آلودگی زیست محیطی ، جلوگیری از آلودگی آبهای زیرزمینی و احیا پساب فاضلاب از مزایای اجرای این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد:تلاش می شود تا پایان امسال این طرح به اتمام رسیده و در اوایل سال جدید به بهره برداری برسد.
جهانگیری در بخش دیگری گفت: در راستای اجرای فاز دوم طرح فاضلاب شهری در اندیمشک مناطق کوی رسالت، زیباشهر و کوی قائم زیر پوشش شبکه فاضلاب قرار گرفته همچنین خط انتقال تحت فشار تا تصفیه خانه فاضلاب این شهر نیز تکمیل می شود.
وی گفت:طرح اصلاح شبکه فرسوده کوی شهدا شهرستان نیز از برنامه های آبفا شهری اندیمشک در راستای کیفیت بخشی خدمات به ساکنان این منطقه است.
فاضلاب شهر چم گلک که به صورت خام وارد رودخانه دز می شود به عنوان یکی از عوامل آلوده کننده این رودخانه شناخته شده است.
شهرستان اندیمشک در شمال استان خوزستان بیش از 170 هزار نفر جمعیت دارد که حدود هشت هزار نفر آن در شهر چم گلک ساکن هستند.
شهرستان اندیمشک دارای پنج شهر است.
7281/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان خوزستان زیست محیطی شهر اندیمشک فاضلاب رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه یک تهران گفت: با هدف کاهش معضلات زیست محیطی و حفظ منابع آب‌های زیرزمینی، کارواش‌های منطقه یک تهران ساماندهی شد.

احسان صفایی افزود: ۲۳ کارواش شناسایی شدند که ۹ مورد متعلق به اماکن نظامی و ۱۳ مورد متعلق به اشخاص حقیقی هستند.

وی گفت: برابر تعامل انجام شده با شرکت آب و فاضلاب همه کارواش‌های اشخاص حقیقی به جز یک مورد که مجهز به شبکه تصفیه فاضلاب بود ملزم به اتصال به شبکه تصفیه فاضلاب شهری شدند.

معاون شهردار منطقه یک به دیگر معضلات کارواش‌ها اشاره کرد و گفت: بهره برداری بی رویه و غیر مجاز از چاه‌های آب و سفره‌های آب زیرزمینی از دیگر معضلات است که در این خصوص نیز ۶ مورد چاه غیر مجاز توسط شرکت آب منطقه‌ای شناسایی شدند که از این تعداد ۲ چاه غیر مجاز طی مراحل قانونی مسدود و ۴ مورد دیگر نسبت به اخذ مجوز از شرکت مذکور اقدام کردند.

او درباره کارواش‌های متعلق به اماکن نظامی نیزگفت: ضمن انجام مکاتبه با امور نهادها، سازمان‌ها و نیرو‌های مسلح مکاتبه و جلسات مشترکی با نمایندگان در اینباره برگزار شد.

دیگر خبرها

  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • تولید انرژی تجدیدپذیر در ۲۰هزار مدرسه هدفگذاری شد
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح
  • ۱۶ طرح حجاب و عفاف در مدارس در حال اجراست
  • اطلاعیه قطع آب در هفتکل