Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاکارتا- ایرنا- در حالی که مسابقات تکواندو بازیهای آسیایی در جاکارتا در حال برگزاری بود، ناگهان سیستم امتیازدهی خراب شد تا مسابقه هوگوپوشانی که در شیاپ‌چانگ حضور داشتند، برای مدت طولانی نیمه‌کاره رها شود.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار اعزامی ایرنا، فرزان عاشورزاده هم که منتظر پایان مسابقه قبلی‌اش بود تا وارد شیاپ‌چانگ شود، با خراب شدن سیستم امتیازدهی زمان زیادی را برای حضور در میدان منتظر ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این، هنوز خبری از اصلاح و رفع مشکل سیستم امتیازدهی مسابقات نیست.
بعد از این اتفاق سالن برگزاری مسابقات تکواندو در سکوت محض فرو رفت و تماشاگران نمی‌دانند آیا این نقص برطرف خواهد شد یا به دلیل توقف مسابقه مجبور به ترک زمین خواهند شد.
مهدی علی‌نژاد رییس فدراسیون ووشو، شروین اسبقیان، بهرام افشارزاده، محمدرضا پوریا و ژاله فرامرزیان برای تماشای مسابقه فرزان عاشورزاده به سالن برگزاری مسابقات تکواندو آمده‌ بودند.
گفتنی است ساعتی قبل برق سالن مسابقات شمشیربازی بازی های آسیایی جاکارتا نیز قطع شده بود و این اتفاق باعث توقف مسابقات شد.
بازیهای آسیایی 2018 از 27 مرداد تا 11 شهریور به میزبانی جاکارتا برگزار می شود.
ورزشی **9118**9250**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تكواندو جاكارتا 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۱۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی

در دومین روز رقابت‌های جوانان و امید بوکس آسیاریال چهار نماینده کشورمان مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز دوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا امروز(یکشنبه - 9 اردیبهشت ماه) در قزاقستان پیگیری شد و چهار ملی‌پوش تیم امید کشورمان موفق به شکست حریفان خود شدند.  

استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است

در رقابت‌های امروز، آرشام حسنی در وزن 48کیلوگرم از سد بوکسوری از کره‌جنوبی گذشت تا حریف نماینده هند در دور بعد شود.در وزن 57 کیلوگرم، نیما بیاتی در مصاف با نماینده فیلیپین به برتری دست یافت و حریف نماینده مغولستان در دور بعد شد.

امیرحسین پیشرو نیز در وزن 63.5 کیلوگرم مقابل نماینده سریلانکا به برتری دست یافت تا در دور بعد به مصاف نماینده ازبکستان برود. عیسی فردین نیز در وزن 71 کیلوگرم نماینده عراق را برد تا حریف بوکسوری از قزاقستان شود. 

روز گذشته نیز رضا فضلی در وزن 57 کیلوگرم رده سنی جوانان مقابل بوکسوری از امارات به پیروزی رسیده بود.

 در ادامه مسابقات، فردا(دوشنبه- 10 اردیبهشت ماه) رقابت‌های رده سنی جوانان پیگیری خواهد شد و در وزن 48 کیلوگرم هدی شعبان با حریفی از فیلیپین مسابقه خواهد داد و مهدی سلطانی نیز در وزن 54 کیلوگرم به مصاف نماینده مغولستان خواهد رفت.  

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند