Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ایجرود از محال بودن به سرانجام رسیدن پروژه بزرگ پتروشیمی بخاطر آغاز تحریم‌ها خبر داد و گفت: ۵۸ پروژه عمرانی در هفته دولت افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود. ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶ استانها زنجان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، توحید سلیمی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک پیشاپیش فرا رسیدن هفته دولت اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی را برای فرارسیدن هفته دولت برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برنامه‌ریزی 80 عنوان برنامه در هفته دولت خبر داد و افزود: غبارروبی مزار شهدا، دیدار حضوری مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان با مردم جزو این برنامه‌ها است.

فرماندار شهرستان ایجرود در ادامه از شاد بودن برنامه‌های مختلف در هفته دولت سخن گفت و افزود: برگزاری مسابقات ورزشی برای مردم و کارمندان دولت در راستای نهادینه کردن ورزش در جامعه برنامه‌ریزی شده است‌.

وی در ادامه به پروژه‌های عمرانی گریزی زد و گفت: 58 پروژه عمرانی برای هفته دولت برنامه‌ریزی شده که 44 پروژه افتتاح و 14 پروژه دیگر به ارزش 11 میلیارد و 700 میلیون تومان است.

سلیمی با بیان اینکه مرمت و استاندارد سازی 23 مدرسه در این‌ هفته کلید خواهد خورد، ابراز کرد: آسفالت ریزی، احداث کانال و احداث پارک کودک جزو برنامه‌های انجام شده در هفته دولت‌ خواهد بود‌.

وی با بیان اینکه یکی از کمبودهای شهرستان ایجرود کتابخانه است، گفت: یکی از اهداف ما توسعه کتابخانه در روستاها است.
این مقام‌ مسئول در ادامه از عملکرد اداره آب و فاضلاب روستایی تقدیر کرد و افزود: امسال 64 درصد تصفیه آب شرب در این‌ شهرستان افزایش یافت.

وی به پروژه ملی افزایش عرض جاده زنجان به بیجار اشاره و عنوان کرد: طبق قول پیمانکار مقرر شده است حداکثر تا هفته دولت سال بعد افتتاح شود اگرچه ممکن است قسمتی از پروژه تا 22 بهمن نیز افتتاح شود.

سلیمی به وضعیت پتروشیمی اشاره کرد و گفت: با این وضعیت تحریم‌ها و کمک نکردن شرکت زیمنس راه‌اندازی این پروژه محال است اگرچه استاندار زنجان تلاش‌های فراوانی برای این کار می‌کند.

انتهای پیام/ش

R41375/P1377/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۰۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، استاندار کردستان در مورد دستور کار این جلسه گفت: کردستان با بیشترین متقاضی مسکن دارای کمترین زمین برای اجرای این طرح است.
زارعی کوشا با بیان اینکه ۱۰۰ هزار نفر در استان متقاضی مسکن ملی هستند گفت: در حال حاضر هرگونه توسعه شهری بدون برنامه ریزی مدون ممنوع است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم مشارکت عمومی و خصوصی برای اتمام پروژه‌های عمرانی را یکی از موارد قانونی دانست و گفت: اطلاعات مربوط به بیش از هزار و ۵۰۰ پروژه در سامانه مربوطه ثبت شده و از این تعداد ۱۸ پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی انتخاب شده است.
محمدی همچنین گفت: ۲۰ درصد تحقق رشد اقتصادی استان در سال جاری باید از فعالیت مراکز و واحد‌های رشد و فناور محقق شود.
هواسی بازرس کل استان نیز گفت: ایجاد شهرک‌های جدید در استان باید با کار مطالعاتی گسترده انجام شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین مزرعه بادی فراساحلی بریتانیا
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت