Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ اردشیر داوطلب رئیس سبک الیت کیک بوکسینگ کشور گفت: در بیستمین دوره مسابقات قهرمانی الیت کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران ، که با حضور ۲۲۰ فایتر در سالن پویش دانشگاه دولتی شهرستان کاشان استان اصفهان برگزار شد، گیلان قهرمان مسابقات الیت کیک بوکسینگ کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها به مناسبت گرامیداشت شهدای شهرستان کاشان برگزار شد افزود:۲۲۰ رزمی کار از ۱۵ استان کشور در قالب ۱۸ تیم و در ۴ رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با هم رقابت کردند.

رئیس سبک الیت کیک بوکسینگ کشور با بیان اینکه از ۴۵ رزمی کار از تیم اعزامی منتخب گیلان در این رقابت‌ها ۳۰ فایتر فاتح ۱۵ مدال طلا، ۹ مدال نقره و ۶ مدال برنز شدند گفت: استان‌های کرمان و اصفهان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند و کاپ اخلاق این دوره از رقابت‌ها نیز به استان مازندران رسید.

اردشیر داوطلب با اشاره به اینکه پارسی منش رئیس هیات ورزش‌های رزمی استان اصفهان به عنوان نماینده از سوی فدراسیون ورزش‌های رزمی مسئولیت نظارت این دوره از مسابقات را عهده دار بود تصریح کرد: نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات بین المللی با مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش که اواخر آبان ماه ۹۷ این شورا در استان گیلان به میزبانی شهرستان لاهیجان برگزار می‌شود دعوت می‌شوند.

 

انتهای پیام/م.ع

رزمی کاران گیلانی قهرمان مسابقات الیت کیک بوکسینگ کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان هنرهای رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۸۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان

نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور در این باره گفت: این رقابت‌ها با حضور ۱۲۰ ورزشکار از ۲۹ استان کشور آغاز شده است.

مریم الیکا با بیان اینکه ۴۰ مربی وظیفه هدایت این تعداد ورزشکار را در طول مسابقات برعهده دارند، گفت: این رقابت‌ها از امروز آغاز و تا نوزدهم اردیبهشت ماه امسال ادامه خواهد داشت.

او گفت: تعداد مدال‌های کسب شده ملاک قهرمان تیمی این دوره از مسابقات است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • رزمی ایرانی جایگاه قهرمان پرآوازه جهان را تصاحب کرد
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی قهرمان کشور شد
  • ملی‌پوش مازندرانی تیراندازی، قهرمان کشور شد