Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@23:44:19 GMT

خط راه آهن در خراسان جنوبی به زودی کلنگ زنی می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۹۰۲۰۱

خط راه آهن در خراسان جنوبی به زودی کلنگ زنی می شود

به گزارش ایرنا محمدمهدی مروج الشریعه چهارشنبه شب در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار داشت: اقدامات خوبی برای تقویت زیرساخت های استان در سال های اخیر انجام شده است و هفته دولت امسال 972 طرح در خراسان جنوبی افتتاح و کلنگ زنی شد.
وی افزود: از سال های گذشته برخی طرح ها در استان کلنگ زنی شده یا نیمه تمام باقی مانده است که باید نسبت به تکمیل یا تعیین تکلیف این طرح ها هرچه سریعتر اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: اکنون باید همه کارگزاران با هم افزایی در کنار هم قرار گیریم تا به فرموده مقام معظم رهبری با انسجام از این پیچ تب و تند اقتصادی که ناخواسته سر راه مردم گذاشته شده با امیدبخشی به مردم عبور کنیم.
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست گفت: شمال شهر بیرجند منطقه ای دارای تراکم جمعیتی بالا با سطح درمانی متوسط به پایین فاقد مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی است.
حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی افزود: جمعیت انبوهی در این منطقه ساکن هستند که به دلیل پایین بودن سطح درآمدی قادر به استفاده از مراکز بهداشتی مرکز شهر نیستند.
وی از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواست برای تاسیس یک مرکز درمانی شبانه روزی در منطقه شمال شهر بیرجند اقدامات لازم را در صورت امکان در دستور کار قرار دهد.
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان به بیمارستان نیمه تمام شهرستان خوسف اشاره کرد و گفت: خوسف تنها شهرستان این استان است که بیمارستان ندارد.
وی یادآور شد: امسال برای تکمیل بیمارستان این شهرستان ردیف بودجه هفت میلیارد تومانی در نظر گرفته شده که انتظار می رود وزیر بهداشت دستورات لازم را برای ادامه روند کار مبذول نماید.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامگاه چهارشنبه برای انجام سفر 2 روزه وارد بیرجند شد.
15 طرح بهداشتی، درمان و آموزشی در هفتمین سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به خراسان جنوبی افتتاح و عملیات اجرایی 2 طرح دیگر آغاز می شود. مجموع سرمایه گذاری این طرح ها حدود 40 میلیارد تومان اعلام شده است.
7557*3028
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت خراسان جنوبی درمان راه آهن سرمایه گذاری نماینده مردم رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۰۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، علی فاضلی فرد صبح شنبه در ستاد انتخابات خراسان جنوبی بیان کرد: جلسه توجیهی نامزدهای انتخاباتی و رؤسای ستادهای انتخاباتی آنان برگزار شده است.

فرماندار بیرجند گفت: ظرفیت‌های تبلیغی نیز به نامزدها اعلام شده است‌

فاضلی فرد با بیان اینکه دو شعبه سیار به شعب اخذ رأی در بیرجند افزوده شده است، ادامه داد: در مجموع آمادگی لازم را برای برگزاری دومین مرحله دوازدهمین دوره انتخاب در شهرستان بیرجند وجود دارد.

وی گفت: از آنجایی که در فصل بهار بسیاری از مردم به روستاهای اطراف شهر می‌روند تدبیر لازم برای تأمین تعرفه در روستاها انجام شده است.

علی حسینی، فرماندار شهرستان خوسف نیز در این جلسه اظهار کرد: چندین جلسه ستاد انتخابات برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه شرایط را برای تبلیغات باید بیش از گذشته فراهم کنیم، بیان کرد: شرایط تبلیغاتی در شهرستان خوسف نسبت به نوبت قبل دو برابر افزایش یافته است.

فرماندار خوسف افزود: در خوسف ۲۵ مکان، در ماژان پنج مکان و در بخش مرکزی نیز دوازده نقطه برای تبلیغات در نظر گرفته شده است.

مهدی فرجامی فرد فرماندار درمیان نیز در این جلسه با بیان اینکه در نماز عید فطر و نمازهای جمعه بحث تشویق به شرکت در انتخابات انجام شده است، گفت: با آقایان مولوی نیز در این زمینه رایزنی شده است.

وی یادآور شد: سیل اخیر به برخی از جاده‌های شهرستان خسارت وارد کرده است که برای تسهیل عبور و مرور نیاز به مرمت دارد.

فرماندار درمیان گفت: در مجموع آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات وجود دارد.

گفتنی است انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف به دور دوم کشیده شده و رقابت بین آقایان علی مولوی حقیقی و سید حسن هاشمی خواهد بود.

کد خبر 6089501

دیگر خبرها

  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود