Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، «گیلعاد اردان» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) مدعی شد که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در حال از بین بردن آرمان فلسطین است.

اردان با استقبال از تصمیم دولت آمریکا برای بستن دفتر سازمان «آزادی بخش فلسطین» در واشنگتن، گفت این تصمیم، بخشی از یک‌سری اقدامات ترامپ برای از بین بردن آرمان فلسطین و نابودکردن روایت آنها از اشغالگری اسرائیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نوشته وبگاه «عروتص شوع» وی در مصاحبه با شبکه رادیویی «رِشِت بِت» توضیح داد: «این اقدام کاخ سفید، میخی بود بر تابوت ادعاهای تشکیلات خودگردان از اینکه ناسازگاری‌های اسرائیل مانعی در مذاکرات صلح است».

این وزیر صهیونیست با ادعای اینکه اگر تشکیلات به مذاکره باز می‌گشت، کابینه اسرائیل نیز برای حل اختلافات تلاش می‌کرد، افزود: «چه می‌شد اگر گفت‌وگوهای رسمی با تشکیلات انجام می‌شد؟ مطمئنم ما هم در لیکود جمع می‌شدیم تا ببینیم چه گزینه‌هایی روی میز داریم، ولی امروز چنین نیست».

دفتر سازمان آزادی بخش فلسطین روز دوشنبه گفته بود که دولت آمریکا دستور داده دفتر نمایندگی آنها در واشنگتن بسته شود. وزارت خارجه آمریکا نیز با تایید این مسئله، دلیل آن را مخالفت پیوسته تشکیلات خودگردان فلسطین برای مذاکره مستقیم با رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

ترامپ پیشتر در چند نوبت دستور داده بود که کمک‌های مالی مختلف به فلسطینیان شامل کمک هزینه 25 میلیون دلاری برای بیمارستا‌ن‌ها و مراکز درمانی فلسطینیان در قدس شرقی و بودجه 350 میلیون دلاری برای سازمان آنروا قطع شود.

منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۴۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد

به نقل از پایگاه خبری «عمون» اردن، «محمود عباس» امروز (یکشنبه) طی سخنانی در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض درباره هر گونه حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح هشدار داد.

وی با تاکید بر اینکه اگر اسرائیل به رفح حمله کند، بزرگ‌ترین فاجعه در تاریخ ملت فلسطین اتفاق می‌افتد، از آمریکا خواست تا مانع یورش رژیم صهیونیستی به رفح شود.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره اوضاع کرانه باختری نیز ابراز نگرانی کرد و گفت: بیم آن می‌رود که اسرائیل به کوچاندن فلسطینیان کرانه باختری به سمت اردن روی آورد، اما ما تحت هیچ شرایطی کوچاندن اجباری فلسطینیان از وطنشان را نمی‌پذیریم.

وی افزود که اردن و مصر قاطعانه با کوچاندن فلسطینیان به این کشور‌ها مخالفت کرده‌اند.

محمود عباس ضمن درخواست از جامعه جهانی برای به رسمیت شناختن عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد، تأکید کرد: ما برای دستیابی به حل و فصل سیاسی و تجمیع غزه و کرانه باختری در یک کشور مستقل فلسطین تلاش می‌کنیم.

از سوی دیگر منابع رسانه‌ای امروز (یکشنبه) از موافقت «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت ۲۰۵ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۵ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • با حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • سندرز: متهم کردن اسرائیل به کشتار فلسطینیان یهودی‌ستیزی نیست بلکه تبیین حقیقت است
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • (ویدئو) اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها | ویدئو
  • مقام حزب‌الله: ایران بازدارندگی ساختگی اسرائیل را نابود کرد
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • وزیر دارایی اسرائیل: باید تمامی غزه را نابود کنیم
  • اسموتریچ خواستار ترور رهبران حماس، نابودی کامل غزه و تحریم دولت رام‌الله شد