Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان، جلسه ای با حضورمدیرکل آموزش فنی و حرفه ای، مدیرکل بهزیستی، معاونین و مسؤولین دو اداره کل در راستای ایجاد بسترهای مناسب جهت سهولت دسترسی معلولین و جانبازان به امکانات و فضاهای فیزیکی ساختمانهای اداری وآموزشی و ارائه آموزشهای مهارتی به جامعه هدف در دفتر مدیرکل بهزیستی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمن قلاوند مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای لرستان اظهار داشت: رسالت سازمان موزش فنی و حرفه ای مهارت آموزی و ارتقاء مهارت است و در نظرداریم با ارائه آموزشهای مهارتی به جامعه هدف بهزیستی، توانمندسازی و کاهش تألمات زندگی افرادی که عمدتا به خواسته خود دچار مشکل نشده اند را انجام دهیم.

اولویت نیاز سنجی شغلی بر نیاز سنجی آموزشی در حوزه اشتغال

قلاوند تصریح کرد: در حوزه اشتغال نیازسنجی شغلی بر نیازسنجی آموزشی اولویت دارد و توانمندسازی و ارائه آموزشها باید بر اساس شغل مورد نظر صورت پذیرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای پیشنهاد داد: برای ارائه آموزشهای مهارتی متناسب با جامعه هدف بهزیستی، این اداره کل آماری از افراد تحت پوشش خود را تهیه و با توجه به علاقه مندی، شرایط، تواناییهای جسمی و ذهنی هر فرد و نیاز بازار، نیازسنجی شغلی با همکاری ارگانهای مربوطه برای این افراد انجام پذیرد.

سپس با توجه به نیازسنجی شغلی بعمل آمده، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان آموزشهای مهارتی مورد نیاز افراد را ارائه خواهد داد و کارگاههای مورد نیاز آنان تهیه و تجهیز می شوند.

قلاوند افزود : در صورت نبود امکانات برای آموزش این افراد در استان، می توانیم آنان را به استانهای دیگر معرفی و شرایط لازم را برای آموزش آنان در ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای سایر استانها فراهم آوریم.

قلاوند بر همکاری و هم افزایی بیشتر ادارات در راستای تکمیل زنجیره شغل در استان تأکید کرد و گفت: می توانیم با همکاری سایر دستگاههای عضو شورای هماهنگی، فضاهای بدون استفاده موجود در شهر را به نمایشگاه دائمی تبدیل کرده و محصولات و دستاوردهایی را که معلولین پس از فراگیری آموزشهای مهارتی تولید می کنند به معرض نمایش بگذاریم که بدلیل شرایط خاص آنان محصولات تولید شده مورد توجه بازدیدکنندگان و گردشگران قرار خواهد گرفت.

تقدیر مدیرکل بهزیستی از اقدامات  فنی حرفه ای استان

فاطمه زهرا توکلی سرپرست اداره کل بهزیستی لرستان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان در جهت مناسب سازی فضاهای عمومی و آموزش به افراد تحت پوشش بهزیستی گفت: با ارزیابیهای بعمل آمده، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان از دستگاههای برتر در زمینه مناسب سازی و اجرای ضوابط و استانداردهای مناسب سازی در ساختمانهای خود می باشد.

توکلی اظهار داشت: حتی اگر ضایعه ای برای افراد اتفاق نیفتد و یا دچار نقص عضو نشوند، همه افراد در سالمندی درجاتی از ناتوانی را بدلیل سبک زندگیشان تجربه خواهند کرد و مناسب سازی فرهنگی پیش از مناسب سازی فیزیکی باید صورت گیرد.

در پایان این جلسه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان، از کارشناس مناسب سازی بهزیستی استان بدلیل ارائه راهکارهایی برای مناسب سازی فضاها تقدیر و تشکر به عمل آمد.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت اشتغال بهزیستی جامعه زهرا فنی و حرفه ای رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: با خوردن این نوشیدنی هنگام خواب چربی بسوزانید (فیلم) دمنوش‌های مفیدی که به کاهش التهاب مفاصل و درد آن کمک می‌کند (فیلم) مواد غذایی موثر در کنترل استرس ناباروری (فیلم)

دیگر خبرها

  • دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)
  • ۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • آیا می توان چراغ خطی را در کف نصب کرد؟
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر