Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@10:13:34 GMT

اعلام نقاط برگزاری نماز ظهر عاشورا در اهواز

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۷۶۳۶

اعلام نقاط برگزاری نماز ظهر عاشورا در اهواز

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسين بلک مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: امروز پنج شنبه 29 شهریور برابر با دهم ماه محرم، هیئت های مذهبی طبق سال های قبل در پایان مراسم روز عاشورا، نماز ظهر را به صورت جماعت اقامه می کنند.    وی گفت: برخی از هئیت ها در مساجد، برخی در حسینیه ها و تعدادی در مسیرهای عزاداری نماز ظهور عاشورا را برگزار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    بلک گفت: به این منظور چند نقطه برای اقامه نماز ظهر عاشورا پیش بینی شده است که شامل منطقه حصیرآباد(خیابان اصلی)، گلستان(فلکه کارگر)، کیانپارس(حدفاصل فلکه سوم)، حسینیه ثارالله، حسینیه اعظم، عباسیه اهواز، مسجد آیت الله جزایری و حرم علی بن مهزیار اهوازی هستند.    انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خوزستان اجتماعی نماز ظهر عاشورا اهواز محرم 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۷۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ بنابر اعلام ستاد برگزاری نماز جمعه قبل از خطبه‌ها محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان با موضوع شهادت اندیشمند مجاهد آیت الله شهید مرتضی مطهری و بزرگداشت هفته مقام معلم سخنرانی می‌کند.


همچنین میز‌های خدمت دادگستری، سازمان بازرسی، ثبت اسناد و املاک، آموزش و پرورش، ثبت احوال، ویزیت تخصصی پزشکی رایگان، مرکز وکلای قوه قضائیه، بیمه سلامت، فرماندهی انتظامی در این مراسم برپا می‌شود.

دیگر خبرها

  • بیدروبه، دزفولو حسینیه پربارش‌ترین تقاط خوزستان
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • ثبت بیشترین میزان بارندگی استان خوزستان در حسینیه اندیمشک
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • صفی آباد دزفول و حسینیه اندیمشک پربارش‌ترین نقاط خوزستان
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • ثبت ۷۲ میلیمتر بارندگی در «حسینیه» اندیمشک
  • شهر حسینیه اندیمشک پربارش ترین نقطه خوزستان