Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@03:05:33 GMT

خط انتقال گاز شهرستان های سقز و بانه تقویت می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۱۹۳۴

خط انتقال گاز شهرستان های سقز و بانه تقویت می شود

احمد فعله گری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این خط سراسری 56 اینچی که بخش زیادی از آن از داخل استان کردستان عبور می کند، موجب تقویت گاز شهرهای سقز، بانه در این استان و سردشت در استان آذربایجان غربی شده و در فصول سرد سال احتمال افت فشار گاز در این خطوط را رفع می کند.
وی با تاکید بر اینکه با تقویت فشار گاز در این مناطق، فرصت بسیار مساعدی برای توسعه صنایع تولیدی و تبدیلی در شهرهای سقز و بانه فراهم می شود، افزود: دیگر محدودیتی برای تامین گاز صنایع نداریم و با تقویت و بسترسازی شبکه های گازرسانی، زمینه توسعه و ایجاد اشتغال با گسترش صنایع فراهم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: برای فراهم کردن شرایط فنی و ایمنی اتصال این خطوط باید خط 16 اینچی سقز و بانه در محدوده روستای ابراهیم آباد تخلیه شود که این امر منجر به افت فشار گاز در این شهرستان ها خواهد شد.
فعله گری ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی دقیق و منظمی که توسط مجریان پروژه صورت گرفته در وقت مقرر عملیات به اتمام برسد.
وی اضافه کرد: تلاش می کنیم گاز مشترکان خانگی در راستای اجرای این طرح قطع نشود اما نیاز است مشترکان برای قطع احتمالی گاز آمادگی داشته و تمهیدات لازم را بیندیشند.
مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: برای جلوگیری از قطع احتمالی گاز مشترکان خانگی، صنایع پر مصرف و جایگاه های CNG از مدار مصرف خارج می شوند و به نانوایی ها نیز ابلاغ شده که از سوخت دوم استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه این عملیات از ساعت 22 روز یکشنبه اول مهر ماه آغاز می شود و مدت 24 ساعت طول می کشد، افزود: همزمان با عملیات اتصال خط نهم سراسری به خط انتقال گاز شهرستان های سقز و بانه، عملیات تعمیر خط انتقال حد فاصل بین این شهرها نیز انجام می شود.
به گزارش ایرنا، خط 9 سراسری انتقال گاز در 2 فاز عسلویه – دهگلان و دهگلان به میاندوآب در حال اجرا است و 230 کیلومتر آن در استان کردستان قرار دارد.
شرکت گاز کردستان 497 هزار و 504 مشترک در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی دارد و 99،9 درصد جمعیت شهری و حدود 85 درصد جمعیت روستایی این استان زیر پوشش شبکه گاز هستند.
در مجموع 95،6 درصد جمعیت استان معادل یک میلیون و 533 هزار نفر از نعمت گاز بهره مند هستند.
7355/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آذربایجان غربی استان کردستان ایجاد اشتغال گاز خط رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۱۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه

 معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل کردستان در مراسم افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان قروه اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه، افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

علی رشیدی افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت‌های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضایی باشد و بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری‌ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تأکید کرد.

 این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضایی ارایه می‌کند.

درحال حاضر چهل و سه دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان کردستان وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • افزایش ۱۰ درصدی حجم آب سد‌های کردستان
  • فیلم| وداع مادر شهید «جلال اعتماد» با فرزند شهیدش
  • نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج
  • ورود سامانه بارشی قوی به کردستان/۹۷۳ میلیمتر بارش ثبت شد
  • مریوان رکوردار بارش باران/کاهش کیفیت هوا و دید افقی در کردستان
  • دومین مرزبان هنگ مرزی بانه به شهادت رسید
  • یک مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • شهادت دومین مرزبان هنگ مرزی بانه
  • یکی دیگر از مرزبانان در بانه به شهادت رسید