Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا صلواتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اظهارکرد: ستاد مهر از ابتدای تابستان امسال فعالیت خود را آغاز کرده و با همکاری سازمان اتوبوسرانی، تاکسیرانی، سازمان حمل و نقل و ترافیک، معاونت خدمات شهری، سازمان کار و کالا جهت تردد بهتر و راحت شهروندان در مهرماه برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: خط‌کشی معابر اصلی، ایجاد خطوط جدید و ... از جمله فعالیت‌های انجام شده در آستانه آغاز سال تحصیلی بوده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه امسال با تکمیل و راه‌اندازی خط یک قطار شهری، شهروندان، دانش‌آموزان و دانشجویان می توانند  برای رفت و آمد خود از این وسیله ایمن، ارزان و پاک استفاده کنند، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تعامل آموزش و پرورش، زمان‌بندی ساعات کار حمل و نقل عمومی با ساعات رفت و آمد دانش‌آموزان تنظیم می‌شود.

صلواتی با تاکید بر اینکه مدیریت شهری اصفهان تلاش کرده تا سفرهای شخصی را به حداقل برساند و دانش‌آموزان از طریق دوچرخه، اتوبوس، مترو و پیاده‌روی سفرهای شهری خود را انجام دهند، افزود: با همکاری و تغییر خطوط اتوبوسرانی به دنبال یکپارچه‌سازی سیستم حمل و نقل عمومی هستیم.

وی ادامه داد: پلیس مدرسه، آموزش مباحث ترافیکی در مدارس به دانش آموزان و والدین آنها همچنین نصب استندهای دوچرخه در مدارس از دیگر برنامه‌های ستاد مهر در سال جاری است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: هر ساله با آغاز سال تحصیلی و در مهرماه ۲۰ درصد به حجم سفرهای شهری افزوده می‌شود، اما باید تلاش کرد که این افزایش سفرها منجر به ازدحام و افزایش ترافیک در شهر نشود.

 

انتهای پیام/م

 

طرحهای ترافیکی شهرداری اصفهان همزمان با بازگشایی مدارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۶۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت

ایسنا/بوشهر  مدیر کل آموزش و پرورش بوشهر گفت: همه مدارس استان تا ۱۹ اردیبهشت به آموزش ادامه می‌دهند و از مدیران مدارس خواسته شده تا آموزش‌ها تا تاریخ مذکور ادامه داشته باشد.

علی موحدی افزود: دانش‌آموزان پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی تا نوزدهم اردیبهشت و دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی که دو امتحان هماهنگ کشوری دارند تا هشتم خرداد در مدارس حضور خواهند داشت.

 وی با بیان این‌که امتحانات پایه متوسطه اول از نوزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود، اضافه کرد: به مدیران مدارس متوسطه اول اعلام شده دو روز قبل‌از شروع امتحانات یعنی از هفدهم اردیبهشت کلاس‌های درس تعطیل تا دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات آماده شوند.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: امتحانات دانش‌آموزان پایه متوسطه اول تا ۱۳ خرداد ادامه دارد.

 وی گفت: کلاس‌های درس دانش‌آموزان متوسطه دوم (پایه‌های ۱۰، ۱۱ و ۱۲) هم تا نوزدهم اردیبهشت دایر است و بعد از آن باید برای شرکت در امتحانات نهایی که به صورت هماهنگ کشوری است، آماده شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری