Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@02:13:25 GMT

پیام رئیس قوه قضاییه در پی حادثه تروریستی در اهواز

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۹۴۱۳

به گزارش ایسنا، متن پیام آیت‌الله آملی لاریجانی به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

وقوع حادثه تلخ و تاسف‌بار تروریستی در مراسم رژه‌های نیرو‌های مسلح در اهواز که منجر به شهادت و مجروح‌شدن تعدادی از هموطنانمان گردید، موجب اندوه و تاثر همگان شد.

همزمانی این حادثه با سالروز شروع جنگ تحمیلی و حمله همه‌جانبه کشور‌های سلطه به سرکردگی صدام جنایتکار به کشورمان، بسیار تامل‌برانگیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تروریست‌های کوردل باید بدانند ملت ایران سال‌هاست قربانی اقدامات تروریستی متکی به کشور‌های سلطه می‌باشد. ملت و مسئولین ما هیچگاه در قبال این تحرکات مذبوحانه از هدف مقدس خود کوتاه نیامده و همه توان خود را در مقابله با جریانات وابسته و مزدور ادامه خواهد داد.

در این راستا لازم است نیرو‌های امنیتی و انتظامی در اسرع وقت همه تلاش خود را در جهت شناسایی سرشاخه‌های این مزدوران بکار برده و این اطمینان را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) می‌دهد که دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته توسط قضات انقلابی و ارزشی برخورد قاطع، سریع و توام با اقتدار تام با این جریانات را خواهد داشت. همچنین ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار شهدای این حادثه تروریستی و آروزی بهبودی و عافیت برای مجروحان، لازم است رئیس کل دادگستری استان خوزستان با همکاری نیرو‌های امنیتی و انتظامی، نظارت لازم را در راستای رسیدگی سریع و قاطع و با اتقان به پرونده مرتبط با این حادثه به عمل آورده و نتیجه را سریعا اعلام نمایند.»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۹۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفتگو با خبر ٢٣ شبکه خوزستان گفت:در ساعت ۵۵ دقیقه بامداد جمعه (۷ اردیبهشت) بر اثر برخورد پراید با کامیون در کیلومتر ۵ محور هفتکل به باغملک دو نفر جان باختند و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

دکتر فرهنگ کره بندی افزود:همچنین در ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه یک دستگاه ون در محور امامزاده عبدالله به دره سقوط و ۱۱ نفر مصدوم که یک نفر بر اثر جراحات جان باخت. 

وی اظهار کرد:مصدومان این حادثه به بیمارستان هفتکل اعزام شدند که یکی از مصدومان به علت جراحات جان خود را دست داد. 

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد:پنچ نفر از مصدومان که حال مناسبی نداشت توسط اتوبوس آمبولانس اورژانس استان به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • اژه‌ای:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • رئیس قوه قضاییه:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • حزب‌الله یک کاروان ارتش اسرائیل را به کمین انداخت
  • زاخارووا: آمریکایی‌ها حملات تروریستی اوکراینی‌ها را هماهنگ می‌کنند
  • برد موشک‌های حزب‌الله برای رسیدن به هر نقطه‌ای از اسرائیل کافی است