Web Analytics Made Easy - Statcounter






رویداد۲۴ قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران باوجود برگزار نشدن دو دیدار از مرحله یک شانزدهم نهایی، عصر امروز در سازمان لیگ فوتبال ایران شروع شد. تیم‌های استقلال و پرسپولیس به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا نتوانستند دیدارهای‌شان را مقابل تیم‌های نفت مسجد سلیمان و نود ارومیه برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  دیدار استقلال با نفت مسجد سلیمان در مرحله یک شانزدهم جام حذفی ۱۰ مهر برگزار خواهد شد. 
تاکنون ۱۴ تیم مجوز حضور در این مرحله را کسب کردند و تیم‌های سرشناسی مانند تراکتورسازی، ذوب آهن و پیکان از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفتند.
به گفته مسوولان سازمان لیگ دیدارهای این مرحله دوازدهم و سیزدهم مهرماه برگزار خواهد شد. همچنین قرعه‌ها توسط نمایندگان تیم‌ها از داخل گوی خارج می‌شود تا هیچ شبهه‌ای درباره قرعه‌کشی وجود نداشته باشد.
نمایندگان تیم‌های مس کرمان، سپیدرود رشت، استقلال خوزستان، سایپا، مقاومت تهران، نفت آبادان و سپاهان در قرعه‌کشی حاضر هستند.
قرعه کشی جام حذفی انجام شد و برنامه مسابقات به این شرح است: (نام تیم میزبان ابتدا نوشته شده است)
مس کرمان - سیراف کنگان بوشهر
مقاومت تهران - داماش گیلانیان
استقلال خوزستان - صنعت نفت آبادان
سپاهان - نساجی قائم‌شهر
پدیده مشهد - فولاد خوزستان
پارس جنوبی - ماشین سازی
**زمان برگزاری این دو دیدار مشخص نیست
برنده (نفت مسجد سلیمان - استقلال) - سایپا  (میزبان بعد از بازی مرحله یک شانزدهم نهایی معلوم می‌شود)
سپیدرود - برنده (پرسپولیس - نود ارومیه) (میزبان بعد از بازی مرحله یک شانزدهم نهایی معلوم می‌شود)
سعید فتاحی از نامشخص بودن زمان دو دیدار پرسپولیس و نود در مرحله یک شانزدهم نهایی و زمان دو دیدار از مرحله یک هشتم نهایی خبر داد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فوتبال جام حذفی استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۸۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال جام حذفی در کدام استان برگزار می شود؟

مسئول جام حذفی گفت: در صورتیکه یکی از دو تیم فینالیست از استان کرمان باشد مسابقه نهایی جام حذفی در استانی بی طرف برگزار خواهد شد.

امیرحسین روشنک در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد  ورزشگاه محل برگزاری فینال جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اظهار داشت: طبق مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ باید در استان کرمان برگزار شود اما با توجه به اینکه دو تیم از ۸ تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از استان کرمان هستند در صورتیکه یکی از دو تیم کرمانی به فینال برسند  باید فینال  در ورزشگاهی بی طرف و استانی دیگر برگزار شود.

وی افزود: چنانچه دو تیم مس رفسنجان  و گل گهرسیرجان به فینال صعود کنند در آنصورت مسابقه در مرکز استان و شهر کرمان برگزار خواهد شد.

مسئول جام حذفی درمورد مراسم قرعه کشی روز آینده گفت: فردا قرعه کشی مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال با توجه به محدودیت های زمانی و فشردگی مسابقات لیگ برتر وجام حذفی همزمان برگزار خواهد شد و مسیر مسابقات تا پایان رقابت ها مشخص می شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • فینال جام حذفی در کدام استان برگزار می شود؟
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی