Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@01:37:25 GMT

حضور ناظرهای نامحسوس در سکوی تماشاگران دربی

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۸۸۳۷۷

حضور ناظرهای نامحسوس در سکوی تماشاگران دربی

رییس کمیته انضباطی توضیحاتی را درباره برگزاری هرچه بهتر مسابقه دربی پایتخت ارائه کرد.

به گزارش "ورزش‌سه"، اسماعیل حسن زاده در خصوص تمهیدات فدراسیون و کمیته انضباطی برای دربی شماره 88 پایتخت عنوان کرد: باتوجه به اینکه دربی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همه مقامات و مجریان مسابقه تمهیدات لازم را از چند روز قبل برای انجام این مسابقه فراهم می کنند، خصوصا متولیان نظم و امنیت ورزشگاه و امور فرهنگی که از ساعتها قبل از شروع مسابقه معمولا در ورزشگاه حضور دارند و فعالیتهای مربوطه را انجام می دهد، کمیته انضباطی نیز به لحاظ اهمیت مسابقه، تدابیر لازم را اتخاذ کردند اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بیش از یک ناظر انضباطی در ورزشگاه حضور دارد و عده ای ناظر نامحسوس در بین تماشاگران در جایگاه های مختلف ورزشگاهها مستقر می شوند. امیدواریم که مسابقه بزرگ پایتخت روز پنجشنبه به خوبی و کیفیت بالای فنی انجام شود. البته در هفته های اخیر مخصوصا در مسابقات آسیایی، تماشاگران دو تیم پرسپولیس و استقلال نشان دادند که ضمن حضور پرشور و موثر در تشویق تیم خودشان، در حفظ نظم و امنیت و رعایت مقررات نیز توجه کامل دارند.


رییس کمیته انضباطی همچنین گفت: انتظار ما این است که هواداران این دو تیم بزرگ الگوی خوبی برای مسابقات بزرگ باشند. در صورت رفتار مناسب تماشاگران، حتما به نحو شایسته از آنها تقدیر خواهد شد. از کانون هواداران دو تیم بزرگ پرسپولیس و استقلال نیز تقاضا داریم که نسبت به حفظ نظم و آرامش در روی سکوها بیشتر از قبل تلاش داشته باشند و چنانچه افراد معلوم الحالی نیز مرتکب رفتار های غیر قانونی شدند، آنها را نیز ارشاد و هدایت کنند و در صورت لزوم به مقامات مسئول در ورزشگاه معرفی کنند چرا که اعتقاد ما این است که عمده تماشاگران واقعی فوتبال برای لذت بردن این ورزش مفرح و نیز حمایت از تیم محبوب خودشان حاضر می شوند. اما اگر افراد نادری هم باشند که رفتارهای غیر قانونی انجام دهند قطعا با آنها برخورد خواهد شد.

ورزشگاه آزادی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۸۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با تصمیم کمیته انضباطی محمدرضا مختاری می‌تواند در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی حضور یابد. 

شهرام لرستانی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی با اعلام این خبر گفت: با توجه به دفاعیات آقای محمدرضا مختاری نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام وهبی امره ترکیه و همچنین عدم محرومیت و جریمه نامبرده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، این کشتی‌گیر می‌تواند به فعالیت‌های ورزشی خود از جمله حضور در تمرینات تیم‌های ملی ادامه دهد.

لرستانی در خصوص حضور این کشتی گیر در میادین ورزشی تصریح کرد: در مورد این موضوع در جلسه بعدی کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد شد.

لازم به ذکر است مختاری با توجه به رأی کمیته انضباطی تعلیق شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی