Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: برای چهار نفر از اولیای دانش آموزان مدرسه معین، قرار کفالت و وثیقه صادر شد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، شعبه بازپرسی دادسرای امور ارشاد، 6 نفر از اولیای دانش آموزان مدرسه معین را با شکایت ناظم همین مدرسه که هم اکنون 10 سال محکومیت حبس خود را طی می‌کند، احضار کرده است.

ناظم مدرسه معین از 6 نفر از اولیای دانش آموزان شکایت کرده و مدعی شده اولیای دانش آموزان در زمان دستگیری، او را مورد ضرب و شتم و توهین قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال این شکایت، شعبه بازپرسی 6 تن از اولیا را احضار کرده که تا کنون چهار نفر از آنها در دادسرا حضور یافتند.

پس از حضور اولیا و اخذ توضیحات از آنها، شعبه بازپرسی برای 3 نفر از اولیای دانش آموزان قرار کفالت و برای یکی از اولیا، قرار وثیقه به خاطر اتهام اخلال در نظم عمومی صادر کرده است.

هنوز اولیای دو تن از دانش آموزان در شعبه بازپرسی حاضر نشده‌اند و پس از حضور این افراد و تکمیل تحقیقات، پرونده مدیر مدرسه معین نیز به همراه این پرونده به دادگاه ارسال می‌شود. اتهام مدیر مدرسه معین «عدم نظارت و اعلام جرم Crime به موقع» است.

هفتم خرداد امسال بود که یکی از سایت‌های خبری، از آزار و اذیت تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه‌ای در غرب تهران توسط ناظم مدرسه خبر داد؛ خبری که به‌سرعت در فضای مجازی پیچید و به‌دنبال آن، فیلم‌هایی از ناظم مدرسه منتشر شد.

به دنبال این موضوع، پرونده قضایی در دادسرای امور ارشاد تشکیل و برای ناظم مدرسه معین، به اتهام کودک‌آزادی و تشویق به فساد و فحشا کیفرخواست صادر و دادگاه نیز متهم را به 10 سال حبس، 74 ضربه شلاق Whip و دو سال انفصال از خدمت محکوم کرد؛ حکمی که در شعبه 53 دادگاه تجدیدنظر استان تهران تایید و قطعی شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

7 دلیل که ثابت می کند حمله تروریستی اهواز کار داعش بوده است +فیلم و عکس

راننده های تهرانی از مرد لاغر اندام می ترسند!

تجاوز پزشک جراح به 32 دختر باکره + عکس

انتقام از نوه 6 ساله بخاطر تنفر از عروس! + عکس

همخوابی عاشقانه دختر 15 ساله با فروشنده لباس زنانه / زن این مرد آن در را در اتاق خواب گیر انداخت +عکس

10 فیلم دیده نشده و جدید از حادثه تروریستی اهواز

لحظه ی وحشتناک سوختن 31 بازیگر زن و مرد در سر صحنه فیلمبرداری! + فیلم

بهناز بعد از طلاق در پارتی ها نقش پررنگی داشت!

راننده تاکسی خبر مرگ خود را در رادیو شنید!

مرگ وحشتناک عروس روستا پیش از رسیدن به مراسم / تراکتور چپ کرد؟ + عکس

این 2 مرد را می شناسید؟! / خاتون زن مرموزی است! + عکس ها

تکرار مرگ بچه در اشتباه مادرانه! / شربت متادون جان گرفت

فیلم انتشار نیافته از حادثه تروریستی اهواز / شجاعت را ببینید! + جزییات

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز حوادث Accidents ضرب و شتم جرم Crime فضای مجازی شلاق Whip اخبار حوادث دانش آموزان مدرسه اتهام وثیقه محکومیت حوادث تهران اخبار تهران ناظم دبیرستان معین مدرسه معین عکس فیلم اهواز زن شهید قتل زندگی دختر سرقت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم

حجت الله الماسی با بیان اینکه مدارس خاص اوتیسم جزو گروه مدارس آموزش و پرورش استثنایی هستند گفت: گروه‌های مختلف در سازمان استثنایی شامل کم توان ذهنی، ناشنوا، نابینا، معلول جسمی حرکتی هستند که اوتیسم جز یکی از این گروه‌هاست.

وی با بیان اینکه در مدارس اوتیسم دانش‌آموزان با اختلالات طیف اوتیسم تحصیل می کنند افزود: پایه‌های تحصیلی آن ها از پیش دبستانی تا متوسطه دوم و کار و دانش ویژه است؛ الگوی آموزشی در این مدارس از پیش دبستانی تا پایان دوره ابتدایی معمولاً آموزش انفرادی که در دنیا رایج است صورت می‌گیرد و کمتر کار گروهی و فعالیت گروهی انجام می‌شود.

رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی حداکثر تراکم کلاس در مدارس اوتیسم را پنج نفر عنوان کرد و ادامه داد: در متوسطه اول و یا به عبارتی پیش حرفه‌ای و کار و دانش خاص با توجه به ویژگی‌های هر کدام از گروه‌های دانش آموزان با نیازهای ویژه در طیف اوتیسم، در گروه‌های کوچک آموزش‌های کلاسی ارائه می‌شود.

الماسی تفاوت این مدارس را با مدارس عادی اینگونه توضیح داد: در این مدارس سعی می‌کنیم متناسب با نیاز دانش‌آموزان طیف اوتیسم که عموما به ارتباط نداشتن و تعامل با محیط و عدم توجه دچار هستند، مناسب سازی‌ لازم انجام شود به عنوان مثال نور در چنین مدارسی باید خاص باشد.

وی با بیان اینکه طیف اوتیسم در سه سطح خیلی شدید، شدید و خفیف تعریف می‌شود گفت: میزان آموزش‌ها با توجه به شدت معلولیت انجام می‌شود. در آموزش با نیازهای ویژه در طیف اوتیسم بیشتر تمرکز بر ارائه محتوای دیداری و تصاویر است و کمتر متن و سایر رسانه‌های دیگر اهمیت دارند.

رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی تعداد دانش آموزان با اختلالات اوتیسم در کشور که در مدارس استثنایی تحصیل می‌کنند را حدود ۳۵۰۰ نفر عنوان کرد و افزود: حدود ۳۵۰ نفر طیف اوتیسم با شدت کم یا خفیف در مدارس عادی مشغول به تحصیل هستند.

الماسی با بیان اینکه در کشور ما ۳۵ مدرسه خاص اوتیسم وجود دارد اظهار کرد: در استان‌های مختلف گاه بیشتر از یک مدرسه وجود دارد و بعضی استان‌ها مدرسه ندارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • (ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم