Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی گفت: سالن اختصاصی سنگ‌نوردی خراسان رضوی همچنان نیمه تمام است. ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ استانها خراسان رضوی نظرات

مهدی جلیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی از ابتدای سال با برنامه مشخصی پیش رفته است، این هیئت اقدامات خود را به طور کلی در چندین بخش انجام داده که از آنها می‌توان به اعزام سنگنوردان به مسابقات برون‌مرزی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی گفت: این هیئت طی تعاملاتی با شهرداری امور مطلوبی را به انجام رسانده است، از شهرستان‌های متعددی بازدید شده و دو سالن سنگنوردی در خراسان رضوی تأسیس شده است، مسابقات استانی مختلفی برگزار شده و برنامه‌های آموزشی با حضور بسیاری از کوهنوردان و سایرین شکل گرفت.

جلیل‌زاده خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌های هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی، تکمیل سالن اختصاصی سنگنوردی است، این امر به دلیل ایجاد تغییر و تحولاتی در اداره کل ورزش و جوانان استان و تغییر مدیر کل این ارگان، به تعویق افتاده است، اسکلت ساختمان ساخته شده و 20 درصد تا تکمیل این سالن ورزشی باقی مانده است.

وی تصریح کرد: قیمت وسایل کوهنوردی، سنگنوردی و صعودهای ورزشی به تازگی افزایش یافته است، این ورزش تجهیزات بسیاری داشته که از آنها می‌توان به کفش، کوله پشتی، کیسه خواب، پوشاک و نظایر آنها اشاره کرد، در حال حاضر ورزشکاران حرفه‌ای و شرکت کنندگان مسابقات برون مرزی برای فعالیت خود باید 20 تا 30 میلیون تومان بپردازند.

 انتهای پیام/ ز

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان

به گزارش خبرگزاری مهر، دور جدید برگزاری کنسرت‌های پاپ در استان خوزستان از شامگاه روز جمعه هفتم اردیبهشت با برگزاری کنسرت مجید رضوی در سینما فردوسی اهواز پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

ابن خواننده با اجرای بیش از ۲۰ قطعه در این کنسرت، شب ویژه‌ای را برای دوستدارانش ساخت و در اواسط کنسرت نیز رو به حاضران در سالن گفت: اهواز و خوزستان جزو بهترین مردمان ایران هستند که در فضای فرهنگ و هنر کارنامه‌ای درخشان دارند. امیدوارم با همکاری مسؤولین، سالن‌های در خور شان این مردم برای کنسرت ساخته شود.

حمزه صحرایی تهیه کننده کنسرت مجید رضوی در اهواز درباره آغاز مجدد روند برگزاری کنسرت در این استان گفت: مقوله کنسرت در خوزستان پس از اتفاقات کنسرت «سیروان خسروی» که من تهیه‌کننده آن اجرا هم بودم، به مشکلاتی خورد که با تدبیر مدیران فرهنگی استان بالاخره تصمیم بر این شد که بار دیگر شاهد برگزاری کنسرت در استان باشیم. تلاش و همدلی مدیران فرهنگی استان و فعالان و تهیه‌کننده‌های موسیقی باعث شده که ما با اطمینان در این حوزه فعالیت‌های‌مان را از سر بگیریم و قطعا دیگر ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» تکرار نخواهد شد.

صحرایی افزود: برنامه‌ریزی‌های فراوانی برای برگزاری کنسرت در خوزستان صورت گرفته که به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد و بی‌شک استان خوزستان که دارای پیشینه‌ای فرهنگی و هنری در همه این سالها بوده، برای ادامه روند کاری در سال پیش رو، کارنامه‌ای پربار را به همکاری مدیران ارشاد در استان تجربه خواهد کرد.

کنسرت مجید رضوی در اهواز به مدیریت حمیدرضا خجندی در اهواز برگزار شد. این در حالی است که طی هفته‌های آینده چهره‌هایی چون معین زد، سهراب پاکزاد، حامیم در این استان روی صحنه خواهند رفت.

کد خبر 6090019 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد