Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این گردهمایی تعدادی از آتش نشانان به همراه مدیرعامل سازمان آتش نشانی و جمعی از شهروندان مشهدی از مسیر چهارراه خیام تا ایستگاه شماره 3 آتش نشانی این شهر واقع در بلوار فلسطین رکاب زدند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد در حاشیه این گردهمایی به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به تقارن سه شنبه های بدون خودرو با هفته ایمنی و آتش نشانی، آتش نشانان مشهدی پیام استفاده ازدوچرخه و حمل و نقل سالم و پاک را با رکاب زدن در این مسیر به شهروندان منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آتشپاد حسن جعفری افزود: دوچرخه سواری نقش مهمی در سلامت افراد دارد که البته وجود زیرساختهای لازم نیز برای توسعه این فرهنگ در کلانشهر مشهد ضروری است.
هفتم مهر ماه روز ایمنی و آتش نشانی نام گرفته است. هزار و 300 آتش نشان در قالب 49 ایستگاه در شهر مشهد خدمت می کنند.
پویش سه شنبه های بدون خودرو با محوریت هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی از سال 1395 در مشهد آغاز شد.
7505/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز حمل و نقل خودرو دوچرخه سواری سازمان آتش نشانی مشهد اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۷۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد

یک منبع کارگری در استان گلستان از مرگ یک کارگر خدماتی شهرداری «گرگان» بر اثر حادثه تصادف خبر داد.

به گزارش ایلنا، او با بیان اینکه پاکبان جان‌باخته «رضا خمر» ۳۳ سال سن داشت و متاهل بود، گفت: وی تحت مسئولیت یک شرکت پیمانکاری در بخش خدمات شهرداری گرگان کار می‌کرد که متاسفانه بر اثر شدت ضربه وارده یک خودرو سواری جان خود را از دست می‌دهد.

از قرار معلوم؛ راننده خودرو سواری به دلیل خواب آلودگی با سرعت زیاد به آقای «خمر» برخورد کرده است.

دیگر خبرها

  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد
  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین