Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بازدید شامل بخش هایی چون آشنایی با تاریخچه پول و سکه، روش های تهیه و چاپ اسکناس، تاریخچه ایران به روایت سکه ها، تاریخچه بانکداری، اسکناس و بانک ملی ایران و نیز آشنایی با برنامه های کانون جوانه های بانک ملی ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
برگزاری کارگاه نقاشی، ساخت اسکناس و سکه، قصه گویی، آشنایی با ادوات، آشنایی با تاریخ دوره صفویه و نیز برپایی ایستگاه عکاسی با زره و ادوات جنگی آن دوران نیز از دیگر برنامه های تعاملی و آموزشی برای این دانش آموزان بود که مورد استقبال آنها قرار گرفت.
 
موزه بانک ملی ایران در برنامه جدید خود، افزایش ارتباط با کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان کشور را به منظور ارتقای سواد موزه ای و آشنایی آنها با تاریخ و میراث فرهنگی کشور، در دستور کار خود قرار داده و بر این اساس تا کنون به مناسبت ها و در دوره های مختلف، جمع های متعددی از دانش آموزان در موزه بانک حضور یافته اند.
 
پیش از این، موزه این بانک به‌ منظور اقدامات انجام شده در شاخص‌های کودک و نوجوان، اعمال استانداردهای فنی و توسعه فیزیکی در سال ۱۳۹۶ به‌عنوان موزه برگزیده در میان موزه‌های متوسط کشور انتخاب شده بود.
 
موزه بانک ملی ایران در خیابان فردوسی تهران روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 13 تا 17 میزبان علاقه مندان و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی است. شماره تلفن های 60994034، 60994035 و 60994037 نیز به منظور هماهنگی بازدید دانش آموزان از سوی مدارس در نظر گرفته شده است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بانک ملی مسئولان موزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۹۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ تیم در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها در بلگراد صربستان، ظهر امروز چین تایپه را ۳ بر ۲ شکست داد و راهی فینال شد.

وحید عابدنیا، متین سقلی، مسعود ایمری، ماهان مقدم راد، اعضای گلستانی تیم ایران هستند.

تیم ایران فردا یکشنبه ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران، در فینال به مصاف تیم آلمانی می‌رود که پیش از این در دور گروهی، مغلوب والیبالیست‌های کشورمان شده بود.

دیگر خبرها

  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان
  • کودک لاهیجانی «شهر یار» حوزه آموزش پسماند شد
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • ورود هوش مصنوعی به تشخیص‌‌های آزمایشگاهی/ لزوم آشنایی دانش‌آموزان با علوم آزمایشگاهی
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل
  • رئیس‌جمهور: بازدید از اکسپوی تهران فرصتی بسیار ارزشمند برای آشنایی آفریقا با ظرفیت‌های ایران است
  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما