Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی با اشاره به همایش بزرگ جهانی اربعین اظهار کرد: طهارت و صفای باطنی و معنوی، زدودن رذایل و کسب فضایل، یاد و ذکر خدا از جمله دستاورد‌های راهپیمایی اربعین است که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت.

وی خاطرنشان کرد: سال به سال چراغ حسینی در اربعین فروزان‌تر می‌شود و دشمن قرن‌ها است که درصدد خاموش کردن این چراغ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی با بیان اینکه دشمن زمانی که مشاهده کرد نمی‌تواند این چراغ را خاموش یا کم نور کند بنابراین جنگ بین دو کشور برادر ایران و عراق را راه‌اندازی کرد گفت: افرادی در این جنگ شهید، جانباز و اسیر شدند که این امر کینه‌های زیادی در دو کشور ایجاد می‌کند. هیچ گاه تصور نمی‌شد عاملی پیدا شود که بتواند این کینه‌ها را بزداید و دل‌های این دو ملت را نسبت به یکدیگر نزدیک کند، ولی از معجزه‌های الهی است که عاملی به نام اربعین حسینی یا مهر و محبت اهل بیت (ع) ما را به یکدیگر نزدیک کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز کدورت‌ها با محبت به امام حسین (ع) و پیاده‌روی اربعین زدوده شده و دو ملت به یکدیگر نزدیک شدند و دیوار جدایی که دشمنان دو ملت برافراشته بودند یک باره با پیاده‌روی اربعین فروریخت بنابراین تصمیم گرفتند جدایی و تفرقه‌ای از طریق جنگ روانی بین دو ملت فضاسازی کنند.



جنگ روانی دشمن برای ایجاد تفرقه بین دو ملت ایران و عراق

جلالی با بیان اینکه دشمنان درصدد بودند با ایجاد جنگ روانی بین دو ملت جدایی و تفرقه ایجاد کنند گفت: دشمنان تلاش کردند اینگونه وانمود کنند که مصائب و بدبختی‌های عراقی‌ها از سوی ایرانی‌ها است و از طرفی دیگر نیز شایعاتی علیه ایرانی‌ها پخش می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: پیاده‌روی اربعین سبب شد شایعات و نقشه‌های دشمن نقش بر آب شود و امسال شاهد اربعین و پیاده‌روی با شکوه‌تر نسبت به سال‌های گذشته خواهیم بود.

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی عنوان کرد: همایشی به این گستردگی در هیچ مکانی وجود ندارد بنابراین این همایش عامل وحدت، حرکت و استکبارستیزی شده و درس‌هایی که در مکتب عاشورا وجود دارد در پیاده‌روی اربعین تمرین و تکرار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش بزرگ جهانی منجر به نابودی و محو رژیم صهیونیستی می‌شود و کلید فتح قدس از کربلا می‌گذرد گفت: مردم به این نکته توجه دارند که در این راهپیمایی باید شعار‌ها و تصاویر وحدت‌بخش باشد و در مسیر تعامل، همراهی و هم‌افزایی با کشور دوست و برادر رفتار خود را قرار دهند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۱۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین

مدیر مجتمع اسلامی حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) گفت: ثبت‌نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین حسینی در مشهد مقدس آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محمد رجبی اظهارداشت:اعضای کاروان پیاده انصار‌الحسین (ع) وابسته به مجتمع اسلامی حضرت بقیه‌الله الاعظم مشهد، برای بیست و چهارمین سال پیاپی از مشهد مقدس تا کربلای معلی را با پای دل طی خواهند کرد.

وی افزود:ثبت نام در این کاروان مخصوص برادران است که از هم اکنون آغاز و تا پنجم خرداد ماه ادامه دارد.

رجبی تصریح کرد:کاروان پیاده انصار‌الحسین (ع) برای بیست و چهارمین سال پیاپی، در 25 خرداد امسال با برگزاری مراسم بدرقه در مشهد، بعد از زیارت بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع)، عازم کربلای معلی خواهند شد.

مدیر مجتمع اسلامی حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) گفت: علاقه مندان برای ثبت نام در این کاروان و حضور در طولانی‌ترین مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی می‌توانند با شماره تلفن‌های 09159061410، 09159101510 و 05133712305 تماس بگیرند.

وی خاطرنشان کرد:متقاضیان برای ثبت نام حضوری نیز می‌توانند صبح‌ها از ساعت 8 الی 12 و عصرها از ساعت 16 الی 20 به مجتمع اسلامی حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) واقع در مشهد مقدس، شهرک شهید رجایی، روبه‌روی حر 23 مراجعه کنند.

رجبی اظهارکرد:کاروان پیاده انصار الحسین، یک کاروان مردمی است که اعضای این کاروان حدود 2 هزار کیلومتر در خاک ایران پیاده روی می‌کنند و با عبور از 5 استان کشور از طریق مرز شلمچه و پس از طی تشریفات قانونی وارد خاک عراق خواهند شد و سپس با میلیون‌ها زائر حسینی همراه و ادامه مسیر را در خاک عراق به سمت کربلای معلی پیاده‌روی خواهند کرد و در آستانه اربعین حسینی در حرم سید و سالار شهیدان نائب‌الزیاره مردم شریف ایران و تمامی دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) خواهد بود.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • اصرار بر نابودی حماس فاجعه دیگری مشابه طوفان الاقصی را برای اسرائیل رقم خواهد زد
  • متفکرآزاد: خیزش دانشجویان آمریکایی منجر به خیزش جهانی علیه رژیم صهیونیستی شود
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • تداوم حملات رژیم صهیونیستی در سراسر غزه و افزایش شهدا
  • نابودی طاغوت وعده صادق الهی است
  • نابودی طاغوت صادق‌ترین وعده الهی است
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم