Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@04:52:38 GMT

هشدار آمریکا نسبت به همکاری مالی دو کره

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۴۱۷۶

هشدار آمریکا نسبت به همکاری مالی دو کره

ساعت24 - سئول اعلام کرد، وزارت خزانه‌داری آمریکا نسبت به همکاری مالی برنامه‌ریزی شده میان دو کره ابراز نگرانی کرده است.

سئول اعلام کرد، وزارت خزانه‌داری آمریکا نسبت به همکاری مالی برنامه‌ریزی شده میان دو کره ابراز نگرانی کرده است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا به بانک‌های کره جنوبی هشدار داده است که تحریم‌های این کشور و سازمان ملل متحد علیه کره‌شمالی همچنان به قوت خود باقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس سندی که کره‌جنوبی به تازگی منتشر کرده است، وزارت خزانه‌داری آمریکا نسبت به همکاری‌های اقتصادی و مالی میان پیونگ‌یانگ و سئول هشدار داده است.

یک مقام کره‌جنوبی اعلام کرد که بر اساس اعلام آمریکا، از سرگیری روابط تجاری میان دو کره با سیاست‌های فعلی واشنگتن همخوانی ندارد.

منبع:ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آمريكا خزانه داری آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۴۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار برای پرهیز از مصرف قارچ در طبیعت

  به گزارش تابناک به نقل از وبدا، سازمان اورژانس کشور از مسمومیت ۵۳ نفر در بازه زمانی ۸ فروردین تا ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در کشور خبر داد و عنوان کرد که ۱۴ نفر از این مسمومان همچنان بستری و تحت نظر هستند.

طبق اعلام این سازمان استان‌های فارس با ۱۶، لرستان با ۱۲ و کرمانشاه با ۱۰ نفر بیشترین مسمونان با قارچ وحشی را در کشور داشته‌اند که خوشبختانه هیچ یک از مسمومان، جان خود را از دست نداده است.

این سازمان با اشاره به حجم بالای بارش در فصل بهار در اکثر نقاط کشور و افزایش رویش انواع قارچ‌ها در طبیعت، اعلام کرد: متاسفانه برخی گروه‌های طبیعت گرد نسبت به مصرف این قارچ‌ها اقدام می‌کنند که می‌تواند موجب بیماری آن‌ها شود. با توجه به گرایش جوانان و مردم به طبیعت گردی، لازم است هشدار‌های لازم نسبت به پرهیز از مصرف قارچ‌ها در طبیعت داده و رسانه‌ها نیز در این زمینه اطلاع نقش آفرینی کنند.

دیگر خبرها

  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • هشدار برای پرهیز از مصرف قارچ در طبیعت
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • هشدار صنعاء نسبت به توطئه‌های آمریکا برضد یمن
  • استفاده از ابزار‌های نوین در کنترل نظام بانکی کشور
  • هشدار صنعا نسبت به طرح و نقشه‌های واشنگتن علیه یمن
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • تحریم مشترک سه کشور علیه ایران | از اشخاص تا هواپیما و کشتی!
  • امضای دو توافقنامه همکاری میان وزرای دفاع روسیه و قرقیزستان
  • رایزنی برای تبادلات مالی و بانکی میان ایران و آفریقا