Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مدیر گوگل ایکس؛ ریچ دیوال با اتهام آزار و اذیت جنسی رو به رو شده است. اتهامی که باعث شد وی گوگل ایکس را ترک کند اما تا زمان تکمیل تحقیقات اجازه کار خواهد داشت.

برخی گزارش ها نشان می دهند ریچ دیوال، حداقل به یک زن متقاضی شغل در گوگل پیشنهادهای جنسی داده است.

پس از انتشار این گزارش دیوال به سرعت شرکت را ترک کرد، اما جالب است که او برخلاف اندی رابین که با 90 میلیون دلار گوگل را ترک کرد، رقمی دریافت نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رابین نیز با اتهام آزار و اذیت جنسی یکی از کارمندان رو به روست.

خروج دیوال از یک سو به علت سمت بالای او به عنوان مدیر یکی از بخش های مهم گوگل حائز اهمیت است و از سوی دیگر به علت رسوایی های سریالی مدیران ارشد گوگل در خور تامل است. موضوع رسوایی جنسی بین شرکت های فعال در حوزه فناوری چندان عجیب نیست. پیش ازاین نیز اوبر با مشکل رسوایی جنسی دست و پنجه نرم کرده است.

بر اساس گزارش نیویورک تایمز دیوال در سال 2013 و در حین مصاحبه شغلی برای استخدام یک مهندس سخت افزار زن به وی پیشنهادات جنسی داده و حتی رفتارهایی ناشایست نیز نشان داده است.

این روزها به نظر می رسد رسوایی های جنسی متعدد به گردابی برای مدیرعامل گوگل؛ ساندار پیچای تبدیل شده است. وی روز گذشته در نامه ای داخلی به کارمندان خود قول داد که رسوایی های اخیر را پیگیری می کند و اجازه نمی دهد ادامه پیدا کنند.

این در حالی است که گروهی از کارکنان ارشد گوگل در پی تظاهرات سراسری هستند. پیچای در یک نامه داخلی به کارمندان خود گفت: "من عمیقا متاسفم و درد و رنجی که کارمندان از این وقایع تحمل کرده اند را درک می کنم. اگر حتی یک نفر در گوگل همانطور که در مقاله نیویورک تایمز ذکر شده تجربه آزار جنسی داشته باشد برای ما مهم است، ما شرکتی نیستیم که پشتیبان متجاوزان یا آزارگران باشیم.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شلیک پلیس تهران گروکانگیر ساطور به دست را از پا در آورد+عکس این مرد روباه صفت را می شناسید؟ / او به بد حجاب ها در تهران گیر می داد + عکس دعوای 2 داعشی بخاطر بریدن گوش اسیران و گذاشتن آن در دهانشان! + جزییات اعتراف تازه داماد به قتل فرشید به خاطر فایل صوتی منشوری عروس + عکس این مرد پابرهنه کشور امارات را در صحرا تاسیس کرد! + عکس فیلم لحظه دیدار رهبر انقلاب با جاسوسان آمریکایی مقام‎های سعودی به دنبال تلفن همراه خاشقجی ماجرای کشف جسد مردی در داخل تانکر گازوئیل مشخص شد / پلیس تایباد گزارش داد گفتگو با بی رحم ترین قاتل سال 97 + فیلم و عکس تجاوز به دختر 7 ساله توسط جوان همسایه / مصاحبه مادر دختر بچه + فیلم ازدواج جنجالی نماینده اصلاح طلب مجلس ایران در ترکیه +عکس منشوری مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا معلم فداکار بوشهری جان ۲۷ دانش آموزش را نجات داد + عکس جزییات اهدای انگشتر رهبر معظم انقلاب به خانواده‌ شهید حادثه اهواز +عکس خط و نشان وزیر دفاع برای امریکا / ترامپ مثل سگ دروغ می گویند

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه استخدام اخبار حوادث فناوری گوگل قربانی اتهام رسوایی جنسی عکس ایران روزنامه زن قتل دختر جوان رئیس فیلم شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۱۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد

مخلصی مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان یزد در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر یزد که با حضور مدیر روابط عمومی این شرکت صورت گرفت، از آماده باش کامل پرسنل و تجهیزات اکیپ‌های مدیریت بحران در این شرکت خبر داد و گفت: با توجه به شدت بارش‌ها در برخی شهرستان‌های استان تمامی تجهیزات حوزه آب و فاضلاب، ماشین آلات سنگین و تجهیزات مقابله با بحران در حال امدادرسانی به مردم و هم استانی‌ها هستند.

او تعداد اکیپ‌های عملیاتی و پشتیبانی مدیریت بحران آبفا را ۱۱۹ تیم عنوان کرد و افزود: بیش از ۲۶۰ نفر اعم از پرسنل این شرکت و پیمانکاران با ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در حال آماده باش کامل برای مقابله با هر گونه حوادث احتمالی هستند.

مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل شرکت آبفای استان یزد از بیش از هزار و ۵۰۰ تماس مردمی و انجام بیش از ۴۰۰ عملیات امدادی در حوزه آب و فاضلاب طی روز‌های چهارم و پنجم اردیبهشت خبر داد و گفت: علاوه بر این تعداد عملیات، در صورت نیاز با فرمانداریها، شهرداری ها، ادارات راهداری و آموزش و پرورش همکاری لازم انجام شد.

مخلصی ادامه داد: علیرغم بروز شرایط اضطراری در استان طی چهار روز بارندگی، تامین و توزیع آب شرب در شهر‌ها و روستا‌های استان پایدار بوده و فقط پنج مورد قطعی آب با میانگین یک ساعت گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • ارزش گوگل اوج گرفت؛ غول تکنولوژی از ۲ تریلیون دلار گذر کرد
  • انتشار جزئیاتی بیشتر از هوش‌مصنوعی آیفون/ پای غول‌های فناوری در میان می‌آید!
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را به علت حمایت از مظلومان غزه اخراج کرد
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی