Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس - ایرنا - سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت: مصلحت اندیشی برای دادن استراحت به بازیکن مصدوم تیم باعث شد نتوانیم به یک برد قاطع در برابر درنای ارومیه برسیم.

عبدالاحد ارمشی یکشنبه شب پس از پایان بازی تیم شهرداری گنبدکاووس و درنای ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وجود اینکه تیم ارومیه از بازیکنان جوانی تشکیل شده، تیم گنبد این توانایی را داشت تا به یک برد قاطع برسد و با کسب سه امتیاز، میدان بازی را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس افزود: به دلیل آسیب دیدگی یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم گنبد برنامه ریزی کردیم که از وی استفاده نکنیم تا برای بازی های حساس بعدی به صورت آماده در اختیارمان باشد و از همین رو تیم در ابتدای بازی کمی متزلزل ظاهر شد.
وی گفت: تیم درنای ارومیه تیمی جوان و با انگیزه است و بازیکنان آن برای نشان دادن خود در این بازی با جنگندگی در زمین حاضر شدند و این امر، کار را برای تیم شهرداری گنبد مقداری سخت کرده بود.
ارمشی در ادامه بیان کرد: از گیم دوم، بازیکنان شهرداری گنبد برنامه تیمی را در زمین به نمایش گذاشتند و در ادامه توانستیم با یک بازی مناسب، این دیدار را به سود خود به پایان برسانیم.
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد خاطرنشان کرد: از تماشاگران تیم واقعا سپاسگزاریم که در همه شرایط حامی تیم هستند و مارا تنها نگذاشتند.
سرمربی تیم والیبال درنای ارومیه نیز پس از پایان این بازی به خبرنگار ایرنا گفت: خوشحالیم که در شهر گنبد و در حضور تماشاگران خونگرم والیبال بازی کردیم زیرا اینگونه فضاها می تواند به روند رو به رشد بازیکنان تیم که اکثرا از سن و سال کمی برخوردار هستند، کمک نماید.
محمد وکیلی افزود: بازیکنان تیم شهرداری گنبدکاووس نسبت به تیم ما از تجربه بیشتری برخوردار بودند و این تجربه باعث شد بازی را به سود خود به اتمام برسانند و البته بازیکنان ما نیز تلاش خود را کردند و نباید از این موضوع غافل باشیم که برد و باخت دو روی ورزش هستند که امروز باخت آن به ما رخ نشان داد.
وی تصریح کرد: از مجموعه تیم شهرداری گنبدکاووس برای میزبانی خوبی که داشتند و از تیم داوری تشکر ویژه می کنم.
تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در هفته پنجم از مسابقات لیگ برتر مردان کشور عصر یکشنبه در سالن المپیک این شهر میزبان درنای ارومیه بود که در نهایت با کسب نتیجه 3 بر 2 به برتری دست یافت.
9433/1860

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال ليگ برتر شهرداري گنبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۳۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند + جزئیات

به گزارش همشهر آنلاین، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: بر حسب دستورات قاطع قضایی دستور تعقیب سریع و بلادرنگ، عوامل درگیری به دادستان و نیروی انتظامی صادر شد که با پیگیری های انجام شده ۴ نفر از عوامل ایجاد کننده ناامنی و درگیری در شهر ارومیه دستگیر و در اختیار مقام فضایی قرار گرفتند.

ناصر عتباتی در ادامه با اعلام اینکه پرونده این افراد و دیگر متهمین این درگیری در سریعترین زمان ممکن و خارج از وقت رسیدگی و مجازات‌های قاطع قانونی برای عاملین صادر خواهد شد، هشدار داد: چنانچه افرادی با انجام اقدامات مشابه امنیت روانی مردم عزیز را به هم بزنند برخوردهای بازدارنده و پشیمان کننده در انتظار آنها خواهد بود.

در این‌باره بیشتر ببینید:

قمه کشی در ارومیه ؛ وضعیت خیابان را ببینید | ویدئو

عتباتی از خانواده ها هم خواست مراقب جوانان خود باشند تا در جمع این اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت روانی مردم قرار نگیرند.

کد خبر 847219 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم استان آذربایجان شرقی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند + جزئیات