Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@03:50:55 GMT

ماجرای پیشنهاد بازیگری داریوش مهرجویی به عمو پورنگ

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۵۶۹۲

ماجرای پیشنهاد بازیگری داریوش مهرجویی به عمو پورنگ

‍‍‍‍‍‍

رکنا: داریوش فرضیایی در برنامه «من و شما» عنوان کرد که داریوش مهرجویی از او برای بازی در یک فیلم دعوت کرده است.

حجم ویدیو: 5.39M | مدت زمان ویدیو: 00:00:50

داریوش فرضیایی با حضور در برنامه «من و شما»، خاطره جالبی از پیشنهاد بازیگری داریوش مهرجویی به خودش را نقل کرد.

فرضیایی در این‌باره گفت: «زمانی‌که من پخش زنده داشتم، یک روز آقای شریفی‌نیا تماس گرفتند و گفتند آقای مهرجویی می‌خواهند فیلمی بسازند به نام «مرد اسباب بازی فروش» و می‌خواهند که شما بازی کنی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من گفتم خدمت آقای مهرجویی و شما ارادت دارم اما خودم تمایلی برای بازی ندارم. ایشان خندیدند و گفتند ولی فکرهایت را بکن.»

عمو پورنگ ادامه داد: «البته آن فیلم ساخته نشد اما دختر آقای مهرجویی به برنامه ما آمدند و خانم‌شان هم دو کتاب به من هدیه دادند.»

البته آقای شریفی‌نیا بعدا به من گفتند اگر این فیلم می‌خواست ساخته شود خودم کَت بسته می‌بردمت پیش آقای مهرجویی! چون دختر کوچولویشان از برنامه تو خوشش می‌آمد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

۲ روحانی نیشابوری چاقو چاقو شدند + عکس دردناک زندان و شلاق در انتظار کسانی که عمل چشم گربه ای و گوش الاغی می کنند/ پزشک هم مجازات می شود فوتبالیست زن استرالیایی با حجاب کامل به میدان می رود +عکس تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس دردسر دردناک در ازدواج سوم راننده بازنشسته دختر باردار راز همخوابی زشت با پدرش را فاش کرد + عکس تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس این دختر با 13 فوتبالیست سرشناس رابطه شیطانی داشت! / اولین بار 17 ساله بود! +عکس خاشقجی زنده است! / ادعای عجیب رییس پلیس شیخ نشین! دردسر انگشتر بازیکن ایرانی او را به آتش نشانی کشاند+ فیلم و عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سقوط مرگبار دختر خرم آبادی در چاهک آسانسور/ ورود استاندار به محل حادثه اسیدپاشی مرگبار روی گلوی یک زن / بیمارستان قربانی اسیدپاشی را در تایلند پذیرش نکرد جزییات اقدامات علی دایی در مناطق زلزله زده / چرا یکسال سکوت و اتهام نقشه عربستان برای ترور سردار قاسم سلیمانی + جزئیات

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه پخش زنده فیلم بازی داریوش مهرجویی فیلم عمو پورنگ من عکس ایران فیلم دختر قتل زندگی پول افزایش تهران مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۵۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

به نقل از ایسنا اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال گفت: اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900248

دیگر خبرها

  • ماجرای بازیگرانی که مهاجرت کردند | وضعیت رفتگان اغتشاشات ؛ از تاکسی اینترنتی تا بازی تنها در حد چند دقیقه رقص!
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • انعکاس چهره معلم در قاب جادو
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • ماجرای مسلمان شدن مورایس؛ ازدواج با دختر ایرانی
  • آخرین تصویر به جامانده از داریوش مهرجویی پیش از قتل/ عکس
  • آخرین تصویر به جامانده از داریوش مهرجویی پیش از قتل
  • «هامون» داریوش مهرجویی به تئاتر می‌آید/ زنده نگه‌داشتن یاد بزرگان