Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر ستاد بازآفرینی شهری پایدار تربت حیدریه درجلسه ستاد بازافرینی این شهر گفت: 7 میلیاردو 510 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای خرید تجهیزات مورد نیاز فضاهای اجتماعی و فرهنگی در مناطق حاشیه‌نشین تربت حیدریه اختصاص یافت .

محمد صادق مجتهدی افزود:  دو میلیاردو 225 میلیون ریال  از این مبلغ به‌اداره آموزش و پرورش برای تجهیز مدارس و  دو میلیاردو 120 میلیون ریال به‌شهرداری برای تجهیز دفتر تسهیل‌گری و تجهیزات خدمات شهری این مناطق تخصیص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: 300 میلیون ریال به‌بهزیستی برای تجهیز سرپناه شبانه‌روزی (گرمخانه )، 850 میلیون ریال به‌اداره ورزش و جوانان برای تجهیز سالن ورزشی شهرک ولی عصر (عج )، 650 میلیون ریال به‌نیروی انتظامی برای خرید واحد سیار پلیس و یک میلیاردو 350 میلیون ریال به‌دانشگاه علوم پزشکی برای خرید و تجهیز کانکس بهداشتی مناطق حاشیه اختصاص پیدا کرده است.

 تربت حیدریه در منطقه مرکزی خراسان رضوی قرار دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری خراسان رضوی ستاد بازآفرینی شهر پایدار فضای اجتماعی آموزش و پرورش نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۷۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رحمتی گفت: وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر کاری یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی کمربندی ایلخچی با اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این طرح زیرساختی موافقت کرد. 

وی گفت: اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده منوط به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه امسال است.

وی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده ایم افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد یاد شده به بهره برداری برسد.

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه‌ای شده است.

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • رد پای لابی صهیونیستی در هیاهوی دوباره خارج نشینان | توماج، اسم رمز فراموشی فاجعه غزه