Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- رئيس اتحاديه فناوران رايانه تهران گفت: کافي نت ها هزينه ثبت نام اينترنتي کارت سوخت را بايد مطابق تعرفه دريافت کنند و در صورتي که مردم تخلفي را مشاهده کردند گزارش دهند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي ايرنا، در حالي که ثبت نام اينترنتي براي دريافت کارت سوخت رايگان اعلام شده، برخي گزارش هاي مردمي بيانگر آن است که تعدادي از کافي نت ها براي ثبت نام از مراجعه کنندگان درخواست مبالغي خارج از عرف کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همين پيوند« سيد مهدي ميرمهدي کمجاني» رئيس اتحاديه فناوران رايانه تهران امروز (چهارشنبه) در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي ايرنا افزود: تاکنون گزارشي مبني بر بروز تخلف در کافي نت ها به اتحاديه نرسيده است.
وي ادامه داد: اما مردم مي توانند در صورت مواجهه با چنين امري، آن را در اسرع وقت به اين اتحاديه و شماره تلفن 7-88926920 گزارش دهند.
مير مهدي کمجاني خاطرنشان ساخت: رسيدگي به شکايت هاي مردم در اين باره در اولويت است و به سرعت رسيدگي خواهد شد.
به گزارش ايرنا، مالکان خودروهاي فاقد کارت سوخت طبق جدول زمانبندي تا 24 آذر مهلت دارند از طريق دفاتر پليس+10، سامانه اينترنتي، نرم افزار خدمات دولت همراه و کد دستوري #4* در گوشي تلفن همراه به صورت رايگان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات نيز در يکي از شبکه هاي اجتماعي نوشت: شيوه نوين براي دريافت کارت سوخت بدون مدارک، هزينه و انتظار مراجعه به سامانه دولت همراه، از طريق وارد کردن کد دستوري #4* در گوشي تلفن همراه است.
محمد جواد آذري جهرمي روز چهارشنبه در صفحه توئيتر خود نوشت: در تهيه کارت سوخت، انتخاب‌هاي متعدد براي دارندگان خودرو فراهم است.
وي افزود: شيوه سنتي دريافت کارت سوخت از طريق حضور در مراکز پليس+10 و ارائه اصل سند و کپي، اصل کارت خودرو و کپي، اصل کارت ملي و کپي و پرداخت وجه و انتظار دريافت پستي است.
اقتصام**2078**2022
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۸۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟

با حکمی که کمیته انضباطی اتحادیه جهانی درخصوص کشتی جنجالی چامیزو - بایراموف اعلام کرده، یکی از برترین داوران ژوری UWW المپیک را از دست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در روزهای گذشته اتحادیه جهانی رأی خود را درخصوص مبارزه نیمه‌نهایی 74 کیلوگرم کشتی آزاد گزینشی اروپایی اعلام کرد. با تأیید اشتباهات محرز داوری این مسابقه، هر چند نتیجه به سود چامیزو تغییری نکرد اما داوران این مسابقه همراه با ژوری نقره‌داغ شدند که سنگین‌ترین حکم در کنار داور اوکراینی، برای ابراهیم چی‌چی اوغلو داور سرشناس و باتجربه ترکیه صادر شد.

سایر نفرات از جمله بوعزیز و قاضی و رئیس تشک هم با محرومیت مواجه شدند اما تعلیق چی‌چی اوغلو، المپیک را از او خواهد گرفت؛ آن هم در حالی که او همراه با بوعزیز و کیسی آمریکایی، از جمله 6 عضو اصلی کمیسیون داوران اتحادیه جهانی هستند.

اکنون سؤال این است چرا چنین حکم سنگینی برای چی‌چی اوغلو صادر شد؟ اعتقاد بر این است که تغییر داور این مبارزه، گمانِ بدی را برای اتحادیه جهانی ایجاد کرده که گروه داوری قصد تغییر نتیجه به سود کشتی‎گیر میزبان را داشتند.

این در حالی است که داوران از طریق سیستم به صورت رندومی برای یک مسابقه انتخاب می‎‌شوند اما گاهی هم ملیت بودن داور با کشتی‌گیر یا هر عامل دیگری منجر به دادن اطلاعات جدید به سیستم برای تغییر داور می‌شود که احتمالاً چنین اتفاقی نیز در باکو رخ داده اما برای کمیته انضباطی مسجل نشده تغییر داور مسابقه، صرفاً به دلیل شرایط طبیعی بوده و غرضی در این خصوص مطرح نبوده است.

این موضوع همچنان بهت داوران را به همراه داشته و برای‌شان باورپذیر نیست که داور خوب و با سابقه‌ای درخشان با چنین تنبیه بزرگی مواجه شود. آیا آنتونیو رئیس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی می‌تواند در ماه‌های پیش رو کمیته انضباطی را مجاب کند که درخصوص کشتی چامیزو و بایراموف تخلفی صورت نگرفته و یک اشتباه غیرعمد منجر به تغییر نتیجه شده است؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • تردد معلولان در اروپا آسان‌تر می‌شود
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان