Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، محمد خالدی، نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز ۱۰ آذرماه در بازدید از جهاد دانشگاهی استان با تشکر از فعالیت‌های این نهاد انقلابی، اظهار کرد: این فعالیت‌ها در افزایش حرکت استان به سمت توسعه مؤثر است.
وی بهره‌گیری از ظرفیت‎های داخلی استان در راستای مطالعات پژوهشی را ضروری دانست و افزود: جهاد دانشگاهی می‌تواند از این سرمایه‌های استانی استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم لردگان در مجلس یکی از شاخص‌ترین مشکلات استان را آمار بالای بیکاری خواند و ادامه داد: فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در رفع مشکل اشتغال استان مؤثر است.
خالدی با تأکید بر اینکه متأسفانه کشور نتوانسته از ظرفیت‌های داخلی برای رفع مشکلات بهره ببرد، خاطرنشان کرد:یکی از بارزترین مشکلات کند بودن سیستم اداری و بروکراسی در کشور است.
وی با اشاره به اینکه باید همواره امیدواری را به جامعه و مردم تزریق کرد، تأکید کرد:گردشگری یکی از ظرفیت‌های استان است که اگر تحولی در آن رخ دهد مشکل بیکاری در استان رفع می‌شود.
سرپرست جهاد دانشگاهی استان نیز با اشاره به فعالیت‌های این مجموعه در حوزه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و پژوهشی، تأکید کرد: وجود پنج مرکز و هفت هزار عنوان دوره آموزشی در استان و کشور از ظرفیت‌های آموزشی جهاد دانشگاهی است.
سیروس رضایی انجام مطالعات پژوهشی و فعالیت خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا، مرکز افکارسنجی، مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی و سازمان دانشجویان را از شاخص‎ترین فعالیت‌های حوزه‌های فرهنگی و پژوهشی این مجموعه برشمرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا چهارمحال و بختیاری جهاد دانشگاهی اشتغالزایی بیکاری نماینده مجلس خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۹۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان وبلوچستان گفت: در این نمایشگاه و در پاویون سیستان و بلوچستان زنجیره‌های ارزش در حوزه شیلات، آبزیان، خرما و سایر ظرفیت‌های استان در زمینه‌های سرمایه گذاری در معرض دید سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار گرفت.
شهرکی با اشاره به ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان در صنایع شیلاتی افزود: ۸۰ درصد تور ماهیگیری و ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در این استان تولید می‌شود.
وی ادامه داد: وجود بیش از ۳۱۰ کیلومتر نوار ساحلی و ظرفیت‌های فراوان بالقوه مناطق ساحلی چابهار، کنارک، زرآباد و دشتیاری، این استان را به مرکز تولید و اشتغال تبدیل و زمینه‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف را فراهم کرده است.
وی تاکید کرد: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شیلاتی محرک توسعه اقتصادی سواحل بکر مَکُران است که می‌توان با سرمایه‌گذاری بیشتر در این حوزه علاوه بر ایجاد اشتغال و نقش‌آفرینی گسترده در صادرات آبزیان و ارزآوری، زمینه توسعه هرچه سریع‌تر این سواحل را فراهم کرد.
نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران آماده بازدید، بازدیدکنندگان است و سرمایه گذاران و علاقمندان می‌توانند برای بازدید از غرفه سیستان وبلوچستان به سالن شماره چهار غرفه شماره ۹ مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • فعالیت «تلسکوپ فضایی هابل» متوقف شد!
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو