Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی درباره تسهیلات انتقال و تغییر رشته آذرماه گروه علوم پزشکی اطلاعیه‌ای صادر کرد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص تسهیلات انتقال و تغییر رشته آذرماه گروه علوم پزشکی اطلاعیه‌ای را صادر کرد.   مطابق این اطلاعیه، مرکز  آن دسته از داوطلبان ذخیره ۱۱ مهر که در موعد مقرر نسبت به تکمیل فرم شماره ۱۵ اقدام کرده اند و به جهت پذیرش قطعی در اعلام نتایج ۲۵ شهریور و یا ۲۳ مهرماه امکان انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت آبان ماه از آن‌ها سلب شده، باید درخواست خود را به منظور استفاده از تسهیلات تغییر رشته و انتقال این مرحله برای حائزین شرایط فوق اعم از دانشجویان شاغل به تحصیل و متقاضیانی که مطابق اطلاعیه قبلی با مراجعه به واحد دانشگاهی محل پذیرش نسبت به تعیین تکلیف خود اقدام کرده اند، از عصر روز یکشنبه ۱۸ آذرماه ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ثبت درخواست داوطلبان تا پایان روز سه شنبه ۲۰ آذرماه ادامه خواهد داشت.

متقاضیان استفاده از این تسهیلات می‌توانند با مراجعه به سامانه www.azmoon.org نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰ رشته محل از میان رشته محل‌های ارائه شده اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اطلاعیه دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۶۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس آغاز به کار کرد.

اجلاس کارگروه کشوری علوم اجتماعی با بررسی مباحث علوم اجتماعی در راستای سند تحول و تعالی و به‌منظور عملیاتی کردن برنامه‌های راهبردی دانشگاه با هدف توان‌افزایی مدیران گروه علوم اجتماعی از دقایقی پیش در سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس با حضور اعضای این کارگروه شروع به کار کرد.

مقرر شده این اجلاسیه با هدف هم‌افزایی در قالب‌ها و کمیته‌های کارگروه سیاست‌گذاری و نظارت گروه اجتماعی، کارگروه تولید محتوا، کارگروه شاخص‌سازی در علوم اجتماعی، کارگروه راهبردی و آینده‌پژوهی در ساختمان شهید سلیمانی (اداری) به کار خود ادامه دهد.

نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی امروز و فردا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برپاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • رقابت بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته های کنکور آغاز شد
  • آغاز رقابت داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در رشته علوم تجربی
  • آغاز ماراتن پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور
  • آغاز رقابت بیش از ۳۶ هزار نفر در فارس در رشته تجربی
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد