Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: دانش دفاعی و امنیتی با کمک همه ظرفیت‌های کشور و با هدایت نیرو‌های مسلح تولید و بکارگیری می‌شود که در این زمینه، بانک اطلاعاتی برای شناسایی اقدامات دانشی در سطح نیرو‌های مسلح در حال راه‌اندازی است. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، امیر سرتیپ «محمدحسن باقری» ظهر امروز در نشست مدیران دانش و پژوهش نیرو‌های مسلح، با اشاره به اینکه این نشست چهارمین نشستی است که برگزار می‌شود، اظهار داشت: امروز در نمایشگاه دستاورد‌های فناورانه اقشار بسیج، شاهد شکوفایی بخش کوچکی از توانمندی‌های نخبگان بسیج بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: دانش دفاعی و امنیتی با کمک همه ظرفیت‌های کشور و با هدایت نیرو‌های مسلح تولید و بکارگیری می‌شود که در این زمینه، بانک اطلاعاتی برای شناسایی اقدامات دانشی در سطح نیرو‌های مسلح در حال راه‌اندازی است.

امیر باقری با بیان اینکه نباید به پژوهش‌های آینده‌نگرانه کم‌توجهی کنیم، افزود: اگر امروز در نیرو‌های مسلح با مسائلی مواجه هستیم که مانع حرکت جهادی می‌شود، به دلیل این است که ۱۰ سال پیش برای چنین روزی فکر نکرده بودیم.

معاون آموزش و پژوهش ستادکل نیرو‌های مسلح، ترسیم فضای ۱۵ الی ۲۰ سال آینده کشور را وظیفه حوزه پژوهش و دانش برشمرد و گفت: تا کنون در شش استان کشور نشست مدیران دانش و پژوهش را در سطح نیرو‌های مسلح برگزار کرده‌ایم؛ البته باید در نشست‌های آینده، پنل‌های تخصصی با حضور نخبگان داشته باشیم.

وی در ادامه عنوان کرد: دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و دانشی نیرو‌های مسلح باید با یکدیگر ارتباط دو سویه داشته باشند و این ارتباط را مرتب تقویت کنند؛ از سوی دیگر یکی از خلأ‌های حوزه دانش و پژوهش، نداشتن نظام‌هایی است که مسیر و جهت را نشان دهد، که برای پر کردن این خلأ تاکنون موفق شده‌ایم ۳۶ زیرنظام را در این زمینه در سطح نیرو‌های مسلح ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیروهای مسلح اقشار بسیج دانش دفاعی حرکت جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۸۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصارالله یک کشتی اسرائیلی را در خلیج عدن هدف قرار داد

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد: در راستای یاری مظلومیت ملت فلسطین و پاسخ به تجاوزات آمریکایی - انگلیسی به کشور ما، نیروی دریایی نیرو‌های مسلح یمن به لطف خداوند متعال، کشتی اسرائیلی ام اس سی داروین (MSC Darwin) را در خلیج عدن با موشک‌های دریایی مناسب و چند پهپاد هدف قرار داد و به فضل خدا این عملیات با موفقیت با اهداف خود رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

نیروی موشکی به یاری خداوند، تعدادی موشک بالستیک و بالدار به سمت اهداف دشمن اسرائیلی در منطقه ام الرشراش (ایلات) در جنوب فلسطین اشغالی شلیک کرد.

نیرو‌های مسلح یمن به ادامه عملیات خود در یاری رساندن به ملت فلسطین از طریق ممانعت از دریانوردی اسرائیل یا کشتی‌هایی که به طرف بنادر اشغالگران می‌روند، در دریای سرخ و دریای عربی و در اقیانوس هند تاکید می‌کند و همچنین به انجام عملیات نظامی بیشتر علیه اهداف دشمن اسرائیلی در فلسطین اشغالی ادامه می‌دهد و این عملیات تا زمانی که تجاوزات متوقف نشود و محاصره از ملت فلسطین در نوار غزه برداشته نشود ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • اعلام جزئیات مشوق های سربازی
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد
  • جزییات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • انصارالله یک کشتی اسرائیلی را در خلیج عدن هدف قرار داد