Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@03:05:45 GMT

مربی سپاهان دلیل غیبت قلعه‌نویی را مطرح کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۴۹۵۳

مربی سپاهان دلیل غیبت قلعه‌نویی را مطرح کرد

میگوئل تکسیرا مربی پرتغالی سپاهان گفت: هر دو تیم در طول ۹۰ دقیقه خوب بازی کردند. اگر تیمی اشتباه می‌کرد، متضرر می‌شد. سعی کردیم کمتر اشتباه کنیم. در نیمه دوم توانستیم به گل برسیم. در آخر یک پنالتی گرفته شد که به اعتقاد داور توپ به دست بازیکن خورده است. قبل از خطای هند، بازیکن پرسپولیس روی بازیکن ما خطا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چیزی از ارزش‌های ما کم نشده است و در جایگاه نخست هستیم.

وی تاکید کرد: به تازگی این بحث جا افتاده که تیمی در یک سمت زمین و ۱۵ تیم دیگر در سمت دیگر هستند. این تساوی چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند. با تمام وجود تا آخر می‌جنگیم.

تکسیرا در واکنش به اینکه مطرح کردن واژه سیرک موجب اختلاف بین قلعه‌نویی و برانکو نمی‌شود، خاطرنشان کرد: شما قبلا این واژه را شنیده بودید. پس برای اولین بار مطرح نشده است. مربی ما ناراحت است. بیایید مشکلات را از ریشه حل کنیم. حتی مربی پرسپولیس هم بیاید.

در ادامه خبرنگاری با اعتراض به سرمربی سپاهان و پرسپولیس مبنی بر اینکه نشست خبری سیرک نیست و هر دو به خبرنگاران بی‌احترامی می‌کنند. تکسیرا در واکنش به این صحبت‌ها گفت: فکر می‌کنم شما اشتباه متوجه شدید. ما اینجا حضور داریم که به شما احترام بگذاریم.

او درباره اخراج استنلی کی‌روش نیز اظهار کرد: نمی‌دانم چرا اخراج شد. به کی‌روش گفتیم با کسی صحبت نکند و درگیر نشود. بعضی مواقع این گونه داربی‌های حساس باعث عصبانیت بازیکن می‌شود. بازیکن ما می‌خواست برنده داربی شود. شاید برای این هدف عصبانی شد، اما دقیقا نمی‌دانم چرا اخراج شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه سپاهان قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست

 باشگاه الاتحاد عربستان در کمین ۹ مربی مطرح و بزرگ اروپایی است تا هدایت این تیم بزرگ آسیایی را به یکی از آنه بسپارد.

به گزارش ایرنا، باشگاه الاتحاد با وجود هزینه‌های هنگفت در فصل نقل و انتقالات و جذب بازیکنان بزرگی چون کریم بنزما، انگولو کانته، فابینیو و ژوتا، به هیچ عنوان نتوانست در فصل جاری فوتبال عربستان به توفیقی دست یابد و در تمام رقابت‌ها، قافیه را به الهلال و النصر باخت.

حتی پس از گذشت هفته‌های نخستین لیگ عربستان، مسئولان باشگاه الاتحاد در تصمیمی غیر منتظره به همکاری با نونو اسپیریتو، مربی پرتغالی پایان داده و مارچلو گایاردو آرژانتینی را پس از عملکرد درخشان در ریورپلاته، به‌عنوان سرمربی تیم عربستانی انتخاب کردند.

این جابه‌جایی هم سودی نداشت و الاتحاد پس از ناکامی در لیگ قهرمانان آسیا، در تمامی جام‌های داخلی هم ناکام ماند. حالا سران باشگاه الاتحاد ۹ مربی بزرگ و مطرح اروپایی را در فهرست خود دارند تا یکی از آنها را برای فصل جدید استخدام کنند.

یورگن کلوپ، توماس توخل، هانسی فیلیک، زین‌الدین زیدان، خوزه مورینیو، آنتونیو کونته، گنارو گتوسو، گراهام پاتر و یولین لوپتگی گزینه‌های مد نظر این باشگاه هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست
  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی
  • واشنگتن پیشنهاد اخراج دفتر حماس از قطر را مطرح کرد