Web Analytics Made Easy - Statcounter

یدالله صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در مورد جریمه شدن کارخانه‌های تولید لبنیات و احتمال ادامه گرانفروشی‌ها، اظهار داشت: اکنون دیگر این مساله حل شده است و مشکل خاصی وجود ندارد، تولیدکنندگان به دنبال این نیستند که قانون را اجرا نکنند آنها کاملا در مقابل قانون متواضع و همکاری می‌کنند.

رئیس سازمان صمت استان تهران ادامه داد: در دوم مردادماه ستاد تنظیم بازار قیمت شیر را 1750 تومان اعلام کرد که مورد اعتراض وزارت جهاد کشاورزی و دامداران قرار گرفت بر همین اساس هیچ دامداری با این قیمت شیر تحویل نمی‌داد در نهایت تولیدکننده نمی‌توانست به این قیمت تولید داشته باشد بر همین اساس اصلاح این قیمت در دستور کار قرار گرفت ولی مدتی در ستاد تنظیم بازار طول کشید که مصوب شود، در نهایت هفته گذشته با توافق وزارت جهاد و اتحادیه دامداران مقرر شد که شیر به قیمت 2 هزار تومان فروخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: با اتمام محصولات موجود در بازار محصولات جدید با قیمت تعدیل شده فروخته خواهد شد. بازرسان ما  با مراجعه به کارخانجات تائید کردند که در برچسب‌گذاری قیمت محصولات جدید این تعدیل در  حال انجام است و در 48 ساعت آینده که محصولات جدید به بازار بیاید ما شاهد کاهش قیمت خواهیم بود. که از 9 درصد تا 13 درصد کاهش قیمت را شاهد خواهیم بود.

صادقی در خصوص قیمت نان گفت: در حال حاضر هیچ بحثی برای افزایش قیمت مطرح نشده در بحث فروش کیلویی که از سوی اتحادیه پیشنهاد شده ما نیز پیشنهاد خود را به دبیرخانه گروه آرد و نان کشور دادیم.

وی ادامه داد: پیشنهاد اتحادیه این بود که مبنای فروش از هر عدد نان به هر کیلو نان تغییر پیدا کند و قیمت آن متناسب با افزایش قیمت‌ها و هزینه‌ها صورت بگیرد که هم برای تولیدکننده و هم برای مصرف‌کننده قابل قبول باشد.

صادقی افزود: ما نیز موافق فروختن کیلویی نان هستیم اما در نهایت پیشنهاد ما که مورد قبول اتحادیه نیز است برای تصمیم‌گیری نهایی به دولت ارسال شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان تهران دولت شیر افزایش قیمت ها گرانفروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۳۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کوین‌دسک، ارزش بیت کوین در روز گذشته تا کمتر از ۶۳ هزار دلار پایین آمد. اطلاعات اقتصادی آمریکا مبنی بر افزایش تورم و رشد آهسته تولید ناخالص داخلی در این کشور در سه ماهه اول سال جاری میلادی ارزهای مجازی را تحت فشار قرار داده است.

گزارش اولیه دولت آمریکا در مورد اقتصاد این کشور در سه ماهه اول نشان می‌دهد رشد تولید ناخالص داخلی تنها ۱.۶ درصد بوده است، یعنی کمتر از ۲.۵ درصدی که تحلیلگران انتظار داشتند و بسیار پایین‌تر از ۳.۴ درصد رشد در سه ماهه پایانی ۲۰۲۳؛ ادامه تورم بالا در آمریکا سرمایه‌گذاران را در مورد به تعویق افتادن کاهش نرخ بهره نگران کرده است که می‌تواند بر سرمایه‌های مخاطره آمیز در تمام بازارها تأثیر بگذارد.

شاخص‌های بزرگ سهام آمریکا از جمله s&p ۵۰۰ و نزدک روز خود را با ۲ درصد افت آغاز کردند. سود اوراق قرضه ۱۰ ساله خزانه داری آمریکا هم تا ۴.۷۳ درصد افزایش یافته که بالاترین رقم از ماه نوامبر است.

قیمت بیت کوین در روز پنجشنبه برای مدت کوتاهی با یک کاهش ۴ درصدی به ۶۲۸۰۰ دلار رسید و بعد تا ۶۳۷۰۰ بالا آمد. ارزش اتر هم ۴ درصد کاهش یافته و حدود ۳۱۰۰ دلار معامله می‌شود.
اطلاعات اقتصادی آمریکا فدرال رزرو را مستاصل کرده است و سرمایه‌گذاران حالا مطمئن نیستند که نرخ بهره در ۲۰۲۴ کاهش یابد. این اتفاق بازارهای مالی را به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد.

کد خبر 6088985

دیگر خبرها

  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • طرح کالابرگ ادامه می یابد؟
  • آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
  • رفع نگرانی کشاورزان با مصرف کود یارانه ای
  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • قیمت پیاز ، اولین شوک بازار در سال ۱۴۰۳
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر