Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- رئیس اتحادیه لوازم خانگی شهرستان سمنان گفت: کاهش قیمت دلار آزاد، علاوه بر خروج بازار از رکود، فروش لوازم خانگی در مرکز استان را رونق بخشید.

علی اکبر صیادجو روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با کاهش قیمت ارز آزاد در بازار، قیمت برخی کالاهای تجملی در سمنان کاهش یافته است.
وی خاطرنشان کرد: سه درصد از کالاهای قابل عرضه لوازم خانگی در بازار سمنان از طریق ارز آزاد به فروش می رسد و کاهش قیمت دلار به واقعی شدن برخی اجناس کمک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اتحادیه لوازم خانگی شهرستان سمنان با اشاره به ساز و کار دولت از طریق سامانه نیما برای تعادل بخشی به قیمت ارز در بازار، اضافه کرد: قیمت کالاهایی که با ارز 85 هزار ریالی خریداری شده اکنون در بازار کاهش نیافته است و به هیچ عنوان قیمت کالاها با نرخ ارز نیمایی برای مصرف کننده به صرفه نیست.
صیادجو ادامه داد: کاهش 20 درصدی قیمت لوازم خانگی در بازار در زمان حاضر معقول است و با کاهش قیمت نرخ ارز آزاد، قیمت کالاها در بازار باید واقعی شود.
وی خاطرنشان کرد: قیمت کالاهایی که با نرخ آزاد در بازار به فروش می رسید در بعضی از موارد اکنون تا 30 درصد هم کاهش یافته است.
رئیس اتحادیه لوازم خانگی شهرستان سمنان تصریح کرد: با وجود کاهش قیمت برخی از کالاها در بازار، اما تمامی اقشار جامعه توان خرید ندارند، امید است با کاهش تعادلی قیمت ها، رونق کسب و کار به بازار اقتصادی کشور بازگردد.
به گزارش ایرنا، در شهرستان سمنان 10 هزار واحد صنفی و 270 واحد صنفی لوازم خانگی وجود دارد.
7339/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد كاهش قيمت دلار لوازم خانگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۵۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد

فرماندار بروجرد از جریمه ۱۷۴ میلیارد ریالی یک واحد صنعتی متخلف در این شهرستان خبر داد.

مسلم مرادی امروز (۱۷ اردیبهشت‌ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پیرو گزارشات واصله و بررسی میدانی گشت مستمر ستاد تنظیم بازار شهرستان از صنایع مختلف، پس از رصد و پایش شرکت‌های دریافت کننده مواد خام یارانه‌ای توسط گشت مشترک اداره تعزیرات حکومتی و اداره صمت، مشخص شده که این شرکت نسبت به فروش مواد خام دولتی در بازار آزاد اقدام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این واحد صنعتی متخلف در بروجرد به علت فروش مواد خام دولتی در بازار آزاد و خارج از شبکه به ۱۷۴ میلیارد و ۴۶۸ میلیون و ۶۴۸ هزار ریال جریمه نقدی محکوم شد.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: شرکت مذکور با مجوز دولتی اقدام به خرید ۱۳۲ هزار کیلوگرم مواد خام دولتی کرده و در بازار آزاد و خارج از شبکه توزیع به فروش رسانده است.

مرادی تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده تخلفاتی و ارجاع به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان و طی سایر مراحل قانونی، مدیرعامل شرکت مذکور به این میزان جریمه نقدی محکوم شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی در اردبیل حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن

دیگر خبرها

  • از خرداد ماه، قیمت حبوبات کاهش می‌یابد
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹هزار
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز/ قیمت‌ها ریزشی شد
  • دلار باز هم نزولی شد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • منتظر کاهش قیمت دلار باشیم؟
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟