Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@00:30:18 GMT

سقوط مرگبار اتوبوس مسافربری در نپالی +عکس

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۵۹۴۶۹

سقوط مرگبار اتوبوس مسافربری در نپالی +عکس

رکنا: در پی انحراف یک اتوبوس حامل دانش آموزان و معلمان از جاده و پرت شدن آن به داخل رودخانه‌ای در نپال، دست‌کم ۲۱ تن کشته و ۱۵ تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش رکنا، این اتوبوس پس از یک سفر آموزشی در منطقه "دانگ" در حال بازگشت به شهر "گوراهی" بوده که در جاده‌ای در نزدیکی شهر "تلسی پور" دچار سانحه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام پلیس Police نپال این اتوبوس به عمق حدودا ۷۰۰ متری سقوط Fall کرده و تاکنون اجساد ۱۳ مرد و ۳ زن یافت شده است.

تمامی زخمی های این حادثه Incident به بیمارستانی محلی منتقل شده و حال دو تن از آنان وخیم اعلام شده است.

از آن جایی که محل حادثه در منطقه ای دورافتاده در ۴۰۰ کیلومتری غرب "کاتماندو"، پایتخت نپال است، عملیات امداد و نجات به سختی صورت می گیرد.

به گزارش شبکه خبری الجزیره، تصادفات جاده ای در نپال که منطقه ای کوهستانی است و در سال های اخیر شاهد ساخت جاده هایی برای اتصال نقاط دورافتاده به شهرهای سراسر کشور بوده، رایج است. هفته گذشته در حادثه بریدن ترمز یک مینی‌کامیون در منطقه "نواکوت" واقع در مرکز نپال ۲۰ تن کشته شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

سهیل مرا به همخوابی با دوستانش می فرستاد / نوشین قبل از اعدام چه گفت ؟ باقری درمنی اعدام شد رفتار بد زن مو طلایی باعث شد سرش از تنش جدا شود+ عکس دام الینا مقابل باشگاه های ورزشی برای پسران خوشتیب و پولدار تهرانی+ عکس سلطان قیر چگونه اعدام شد ؟ / سرنوشت 5 همدست حمید رضا باقری درمنی چه شد؟ + تصاویر مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مستوره عاشق همسرم شده بود برای همین آن کار شیطانی را انجام داد جزییات پرونده میلیاردر اعدامی از زبان بازپرس پرونده ! سرنوشت شوم پسر بچه سیستانی در چنگال 5 مرد مخوف قتل وحشتناک توحید 3 ساله و خدیجه 2 ساله توسط نامادری + عکس تصویر پیرمرد 70 ساله ای که کاسبان یک شهر از دست او شاکی هستند +عکس اقدام عجیب زن جوان در اتوبان پس از درگیری با همسرش! + فیلم 25 سال زندان برای شوهر بی رحم / این مرد کاش همسرش را می کشت + عکس پشت پرده کما رفتن نوزاد در بناب؟ ماجرایی تازه از 4 فرشته سوخته زاهدانی+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سفر پلیس Police سقوط Fall حادثه Incident اخبار حوادث اتوبوس جاده عکس مرگبار اتوبوس مسافربری عکس فیلم زن جوان قتل خانواده در خیابان پسر همسرش جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۹۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه در سراشیبی سقوط

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۶۲۳ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۱ میلیون و ۷۸۶ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با پانصد و هشتاد هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۸ میلیون و ۶۱۵ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۴ میلیون و هشتصد هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، شش میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۴۹ هزار تومان کاهش قیمت به سه میلیون و ۴۷۴ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۰.۷۳ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۳۸ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • تصاویری تلخ از تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی‌ در خاک ارمنستان
  • تصادف مرگبار اتوبوس ایرانیان در ارمنستان
  • تصاویر تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی در ارمنستان
  • سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)
  • قیمت سکه در سراشیبی سقوط
  • (ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس