Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از شاتانیوز، مدیر‌عامل صندوق توسعه صنایع دریایی بهمراه چند تن از کارشناسان سازمان برنامه و بودجه کشور با حضور در این شناور از روند آماده سازی آن بازدید کرد.

ساخت سازه این شناور نیمه مغروق که توسط بخش خصوصی و با استفاده از متخصصان داخلی طراحی و ساخته شده حدود ده میلیارد ریال هزینه داشته که هشت میلیارد از این هزینه بصورت تسهیلات توسط صندوق توسعه صنایع دریایی پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی در این خصوص عنوان کرد: ساخت شناورهایی از این دست ضمن ارتقای صنعت کشتی سازی باعث رونق گردشگری دریایی در کشور خواهد شد.

رضوانی همچنین گفت: حضور بخش خصوصی در چند سال گذشته روند خوبی داشته و صندوق سعی دارد با حمایت از این بخش در ارتقای این بخش از صنایع دریایی به رسالت خود عمل نماید.

این شناور به طول 24 متر و عرض 16 متر، در سه طبقه طراحی و ساخته شده که مجموعاً گنجایش پذیرش حدود 400 میهمان را دارد. پایین ترین طبقه این شناور رستورانی با گنجایش 120 نفر است که قابلیت فرو رفتن کامل به زیر آب را دارد.

لازم به ذکر است که این شناور تا یک ماه دیگر آماده بهره برداری خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند

بر اساس تفاهم صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات، صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در حاشیه نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران، تفاهم نامه‌ همکاری با هدف توسعه صادرات در حوزه صنایع پیشرفته؛ میان صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد.

از مهم‌ترین محورهای این تفاهم‌نامه همکاری مشارکت در زمینه شناسایی و تعریف مدل‌های جدید حمایتی و ابزارهای نوین تامین مالی و فراهم نمودن ساز و کارهای اجرایی با محوریت توسعه صادرا است.

از دیگر محورهای مهم این تفاهم نامه می توان به تامین مالی فعالیت های صادراتی و تضامین و  تمرکز بر سیاست گذاری حمایتی در حوزه شرکت‌های دانش بنیان و بنگاه‌های فعال در صنایع پیشرفته است.

 انتقال دانش فنی و تبادل اطلاعات و تجارب مشترک در تدوین گزارشات تخصصی و ارزیابی ریسک از سایر موارد تفاهم است.

این تفاهم نامه به امضای محسن نادری منش رییس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و سید امیر برهانی نایینی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران رسید.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد
  • صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند
  • توسعه گردشگری فارس با اجرای کمپین کرامت مثلث نور و خلیج فارس
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا