Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@05:37:26 GMT

کار تولیدی‌های البرز به تعدیل نیرو می‌کشد؟

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۲۳۵۰۰

کار تولیدی‌های البرز به تعدیل نیرو می‌کشد؟

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: تقویت سرمایه در گردش واحدهای صنعتی یک ضرورت است.

جهانگیر شاهمرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در شرایط کنونی، کمک به تامین سرمایه در گردش و سریعتر کردن روند دسترسی واحدهای تولیدی به آن برای صنایع ضرورت دارد تا کار این واحدها به کم شدن تولید و تعدیل نیرو کشیده نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با وجود تحریم‌های آمریکا بر علیه ایران تمام تلاش ما این است که اثرات نامطلوب تحریم‌ها را به حداقل برسانیم.

وی بیان کرد: با وجود تاثیر افزایش نرخ ارز بر قیمت تمام شده کالاها در کشور، هم اینک کارخانه‌ها می‌توانند برای تامین ارز مورد نیاز خود جهت خرید مواد اولیه و ماشین آلات از طریق سامانه نیما اقدام کنند.

شاهمرداری تصریح کرد: یکی از مشکلات فعلی صنعت این است که اگر کارخانه‌ای در گذشته با حدود یک میلیارد تومان سرمایه در گردش کار می‌کرد اکنون حداقل به بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیاز دارد به علاوه اینکه در حال حاضر به جای خرید اعتباری مواد اولیه ناگزیر به خرید نقدی است.

وی تاکید کرد: کل سیستم‌های کشور مشتمل بر بانک‌های دولتی و خصوصی و دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی در تصمیم‌گیری‌ها و راه انداختن امور واحدهای صنعتی باید به گونه‌ای عمل کنند که از تعطیلی و یا توقف تولید این واحدها جلوگیری شده و در سریعترین زمان ممکن به امور آنها رسیدگی شود. به یقین برای اینکه بتوانیم در راستای هدف مهم خود که ارتقای جایگاه اقتصادی است گام‌های اساسی برداریم باید به صورت جهادی از تولید حمایت کنیم تا چرخ آن متوقف نشود. 
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: توليد تعدیل نیرو منطقه البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۳۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ محمدرضا قربانی گفت: در شهرستان برخوار دو منطقه صنعتی دولت آباد و حبیب آباد و یک ناحیه صنعتی در کمشچه فعال است که بیش از ۲۱ هزار کارگر بیمه شده دارد و در صنایع کوچک و بزرگ، واحد‌های تولیدی و کارگاهی فعال هستند.


وی افزود: شهرستان برخوار رتبه اول اشتغال از لحاظ کمترین نرخ بیکاری را دارد و پارسال بیش از دو هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی جدید در سامانه رصد توسط دستگاه را ثبت کرده است.


در این بازدید فرماندار برخوار از صنایع دستی قالی بافی، نقشه کشی، خیاطی، نقاشی روی مس، نقاشی روی کاشی و سفال، مینا کاری و فیروزه کوبی در مجموعه هنری درنا بازدید

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • چیزی به نام مرغ هورمونی وجود ندارد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟