Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل-ایرنا- مدیر جهادکشاورزی مشگین شهر گفت: تصاویری که از طریق فضای مجازی در باره قطع درختان سیب یک باغ در مشگین شهری به بهانه مشکل فروش و قیمت پایی محصول منتشر شده است، صحت ندارد.

احمد شهریار روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با پخش تصاویر قطع درختان سیب در مشگین شهر گروهی از جهاد کشاورزی ماموریت یافت تا از باغ هایاین شهرستان بازدید و رسیدگی لازم بعمل آید ولی پس از بررسی ها مشخص شد که این تصاویر مربوط به باغ های مشگین شهر نیست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: این تصاویر موجب تشویش اذهان عمومی شده و لازم است مردم اطلاع داشته باشند که چنین اتفاقی در مشگین شهر روی نداده بلکه عده ای با پخش این تصاویر در فضای مجازی قصد بزرگنمایی موضوع را دارند.
مدیر جهاد کشاورزی مشگین شهر درباره برخی ادعاها در باره قیمت سیب تولیدی به مبلغ یکصد تومان نیز گفت: این خبر هم به هیچ وجه صحت ندارد .
وی اضافه کرد: سیب در حال حاضر در مشگین شهر از 1500 تا 3500 تومان قابل عرضه است و عرضه سیب به قیمت یکصد تومان مربوط به سیب های بی کیفیت، میوه های باد ریز و پا درختی می باشد .
شهریار با بیان اینکه میوه های با کیفیت به قیمت مطلوب از کشاورزان خریداری می شود افزود: عرضه سیب به قیمت پایین مربوط به ضایعات است که توسط باغداران با رضایت و تمایل خودشان انجام می گیرد .
مدیر جهاد کشاورزی مشگین شهر درباره فیلم منتشر شده حمل سیب با لودر نیز در فضای مجازی افزود: فیلم حمل سیب با لودر مربوط به ضایعات سیب در مشگین شهر است که ممکن است در همه جا این اتفاق روی دهد.
عدیل سروی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مشگین شهر هم در این باره به ایرنا گفت: قطع درختان سیب در مشگین شهر کذب است که متاسفانه در فضای مجازی تصاویر آن انتشار یافته است .
وی درباره عرضه سیب به قیمت یکصد توان نیز گفت: چنین خبری صحت ندارد و قیمت سیب عرضه شده مورد مطلوب کشاورزان است .
سروی حمایت دولت از باغداران را یادآور شد و افزود:امسال تعرفه صادرات به منظور حمایت از باغداران حذف شد و در حال حاضر میوه استان علاوه بر تامین مورد نیاز داخل به خارج از کشور هم صادر می شود .
وی بیان کرد : دولت از دغدغه تولید کنندگان به خوبی آگاه است و حمایت لازم از تولیدگنندکان نیزمی کند.
از چند روز گذشته تصاویر قطع درختان سیب در مشگین شهر و عرضه سیب تولیدی این شهرستان به قیمت یکصد تومان در فضای مجازی منتشر شده است.
مشگین شهر در شمال غرب اردبیل واقع است.
در سال جاری بیش از 320 هزار تن انواع محصولات سردرختی در این شهرستان تولید شد، بیشترین محصول تولیدی این شهرستان سیب ،هلو ، شلیل و انگور می باشد.
خبرنگار:یعقوب شاددل** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
/6016/ 7110

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۰۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود

برند زیرمجموعه‌ ناتینگ در حال آماده‌شدن برای عرضه‌ اولین گوشی خود با قیمت ارزان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، برند زیرمجموعه ناتینگ در حال آماده‌شدن برای عرضه اولین گوشی خود با قیمت ارزان است، شماره‌مدلی که ادعا می‌شد به مدل پرچم‌دار گوشی ناتینگ در سال ۲۰۲۴، یعنی ناتینگ فون ۳، ارتباط دارد، ظاهراً به اولین گوشی برند CMF مربوط است.

موبایلی با شماره‌مدل A015 را Android Headlines کشف کرده و برند منتسب به این شماره‌مدل ناتینگ است. این امر به گمانه‌زنی‌هایی منجر شد که گوشی جدید می‌تواند ناتینگ فون ۳ باشد.

ناتینگ فون ۱ شماره‌مدل A063 و ناتینگ فون ۲ شماره‌مدل A065 داشت؛ به‌همین‌دلیل، شماره‌مدل A015 برای ناتینگ فون ۳ از همان ابتدا غیرمنطقی به‌نظر می‌رسید.

زمانی‌که شماره‌مدل A015 در وب‌سایت صدور گواهی BIS ظاهر شد، A015 را زیرِ نام تجاری Nothing CMF فهرست کرد.

CMF by Nothing تاکنون محصولات مقرون‌به‌صرفه‌ای مانند هدفون و ساعت هوشمند عرضه کرده است و A015 اولین گوشی هوشمند این برند خواهد بود. احتمالاً قیمت گوشی جدید نیز مانند بقیه محصولات این زیربرند مقرون‌به‌صرفه باشد.

کد خبر 747420

دیگر خبرها

  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • پشت پرده «قلیان اکسیژن»؛ قلیان اکسیژن چیست و قیمت آن چقدر است؟
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • آخرین وضعیت خرید شمش در حراج مرکز مبادله | خرید شمش افزایش یافت
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود