Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@10:22:30 GMT

کیت میدلتون هم بدل دارد؟ +عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۵۹۹۲۰

کیت میدلتون هم بدل دارد؟ +عکس

یکی از عجیب‌ترین موارد شباهت در دنیا. شایعات می‌گویند که «هایدی» کار خود یعنی نویسندگی را به خاطر این که بدل تمام وقت «کیت میدلتون» شود، رها کرده و حالا تمام زندگی اش این است که بدل یکی از اعضای خاندان سلطنتی انگلستان باشد. خانم هایدی به همراه یک مرد که بسیار به «پرنس ادوارد» شبیه است و دو بچه در نقش خانواده سلطنتی قلابی زندگی می کنند و ظاهرا از این زندگی لذت می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرویس عکس و فیلم فردا: یکی از عجیب‌ترین موارد شباهت در دنیا. شایعات می‌گویند که «هایدی آگان» کار خود یعنی نویسندگی را به خاطر این که بدل تمام وقت «کیت میدلتون» شود، رها کرده و حالا تمام زندگی اش این است که بدل یکی از اعضای خاندان سلطنتی انگلستان باشد. خانم هایدی به همراه یک مرد که بسیار به «پرنس ادوارد» شبیه است و دو بچه در نقش خانواده سلطنتی قلابی زندگی می کنند و ظاهرا از این زندگی لذت می برد.

 

کیت میدلتون و هایدی آگان

کلمات کلیدی: کیت میدلتون ، بدل ، هایدی آگان پیشنهاد ویژه پیشنهاد ویژه ۵ گیاه مخصوص اتاق خواب برای تجربه یک خواب عمیق بهترین و بدترین شغل در کشور ما چیست؟ طلاق‌تان را ۲۴ساعته می‌گیریم، مهر طلاق هم پاک می‌کنیم! ۷ نکته طلایی درباره خرید و تعویض لنت‌ ترمز ماشین ۶ آذر امسال تعطیل رسمی است؟ ۱۱ درمان‌ خانگی برای از بین بردن شپش‌ سر کودکان گزارش خطا نظر شما نام: ایمیل: * نظر: پربازدید ها ۶ آذر امسال تعطیل رسمی است؟ زیارت و اعمال شب و روز اربعین حسینی وقتی یک دهه هفتادی با پوشیه جلب توجه می‌کند جدا شدن سر نوزاد در بیمارستانی در ایرانشهر! +عکس توئیت عشقولانه طارمی، ازدواجش با بازیگر معروف را تایید کرد پربحث ترین وقتی یک دهه هفتادی با پوشیه جلب توجه می‌کند (۶۱نظر) ظریف اگر دین داشت برجام را امضا نمی‌کرد!! (۱۵نظر) حمله موشکی انصارالله به ریاض و تهدید عملی «دبی»: هم فرصت، هم تهدید (۱۱نظر) ابتکار جالب زوار ایرانی برای تشکر از عراقی‌ها +عکس (۸نظر) عکسی دیدنی از ضریح حضرت ابوالفضل العباس(ع) (۷نظر) آخرین اخبار کیت میدلتون هم بدل دارد؟ +عکس بازیگرانی که با فوتبالیست‌ها ازدواج کردند +عکس تیپ متفاوت لیلا بلوکات در میلان! + عکس اولین تصویر از همسر و فرزند هومن سیدی انتقاد مجری زن شبکه خبر از علی ضیا +عکس کشف هیولای وحشتناک در آب‌های پرتغال! +عکس تصویر شهید حججی بر لباس تاجر اهل ترکیه +عکس یخچال نفتی در ایران +عکس نخست وزیر عراق دست به جارو شد +عکس روباه در خوابگاه دانشجویی! +عکس فیلم: ماجرای استوری اشتباه محسن افشانی چه بود؟ تصاویر: امکانات خاص اتوبوس ۷ میلیاردی عکس: برادر مهدی قائدی در تمرین استقلال عکس: بازدید احمدشاه قاجار از ارومیه در سال ۱۲۹۰ تصاویر: طبیعت پاییزی منطقه ارسباران پیوندها آرشیو درباره ما خانه سیاست اقتصاد فرهنگ ورزش جامعه عکس و فیلم بین‌الملل سبک زندگی حسینیه کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید: "ایران سامانه"

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۹۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران آماده برگزاری نخستین انتخابات تمام الکترونیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته عباس جوهری رئیس ستاد انتخابات استان تهران، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، بطور تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بلینگام: رئال مادرید تمام زندگی من است؛ کاش خاطرات بارسلونا را دوباره زنده کنم
  • سند تحقق شعار سال استان یزد تدوین می‌شود
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • کشف کمیاب‌ترین «رنگ» دنیای باستان در یک حمام رومی؛ رنگی گران‌تر از طلا (+عکس)
  • (تصاویر) سیلی برای زندگی!
  • کامل کردن یک راه نیمه تمام
  • تهران آماده برگزاری نخستین انتخابات تمام الکترونیک
  • می‌ترسم جنگ تمام شود و این زندگی ادامه داشته باشد!
  • رفسنجانی ها برای تشییع شهید گمنام سنگ تمام گذاشتند
  • دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد