Web Analytics Made Easy - Statcounter

مولوی عبدالستار حسین زهی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: روز ۹ دی تجلی گاه حماسه حضور مردم برای بصریت افزایی و پشتیبانی از  نظام و رهبری است.

وی افزود: حضور پررنگ مردم در روز ۹ دی سال ۸۸ برگ زرینی در پیشینه ملت های جهان است که می تواند الگو و سرمشقی برای همه جهانیان باشد.

مولوی حسین زهی بر ضرورت دشمن شناسی و مقابله با آنها  تاکید کرد و گفت: دشمن در کمین است تا از کوچک ترین فرصت ها و تهدید های جامعه برای ضربه زدن به مردم و موجودیت دین اسلام استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: انتظار می رود مسلمانان در سایه تدبیر، انسجام و همدلی دشمنان را در تحقق اهداف شوم و ناپسند خود مایوس و ناکام کنند.

مدیر مجمتع دینی حنفاء خاش ادامه داد: استبکار و مجموعه دست نشادگان آنها با تلاش و برنامه ریزی به دنبال ایجاد فتنه و آشوب در کشور هستند که پیوند مستحکم مردم ایران با نظام و رهبری رمز برچیده شدن این توطئه ها است.

این عالم اهل سنت یاد آورشد: نقش علما و روحانیون در کنار مردم برای خنثی کردن این دسیسه ها در تاریخ انقلاب اساسی و راهگشا بوده است.

وی اعمال تحریم های ظالمانه بر مردم ایران را به دلیل شکست دشمن در عملی کردن نقشه ها و برنامه های از پیش تعیین شده دانست و افزود: امروز دشمن با استفاده از ظرفیت جنگ نرم به دنبال ایجاد فتنه و آشوب در کشور است اما قطعا همچون همیشه حضور و پشتیبانی مردم عامل شکست و تزلزل دشمنان اسلام است.

کد خبر 4497921

منبع: مهر

کلیدواژه: 9 دی سیستان و بلوچستان شهرستان خاش علمای اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۰۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نداشتن بصیرت نسبت به دشمن، راه نفوذ او را باز می‌کند

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: شاخصه انقلابی بودن افراد میزان شناخت از دشمن است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، مصطفی مثنوی، امروز_ سه‌شنبه، هجدهم اردیبهشت_ در آئین معارفه اولین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مارگون، اظهار کرد: قدم برداشتن در این مسیر والا و ارزشمند، ماندگار است و افراد به میزانی که به کشور و خادمان خود دل‌بسته باشند از مسیرهای انحرافی دور خواهند شد.

وی افزود: همه آحاد مردم، به خصوص بسیجیان باید با مفاهیم و عملکرد سپاه به‌خوبی آشنایی داشته باشند و این آشنایی را چراغ راه خود قرار دهند.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولین مؤلفه در انقلابی بودن شخص یا اشخاص، میزان شناختی است که آنان از دشمن دارند، چرا که در دوران گذشته به‌دلیل بی‌بصیرتی و نداشتن شناخت از دشمن، زمینه نفوذ دشمن در کشور به روش‌های گوناگون فراهم شد و توجه به استحکامات درونی سپاه یکی ازشیوه‌های انقلابی‌گری است و مهم‌ترین عامل موفقیت در دهه‌های اخیر همراهی و هم‌سویی دولت و مردم با خادمان خود در سپاه پاسداران است که این مورد به‌خوبی توانسته است دشمن تا دندان مسلح را در دنیا رسوا کند.

مختار اندرخور فرماندار شهرستان مارگون در ادامه این آئین، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از سرمایه‌های عظیم و بازویی توانمند در تمام عرصه‌های میدانی این نظام هست و عملکرد این شجره طیبه چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن بر هیچ‌کس چه دوست و چه دشمن پوشیده نیست.

وی افزود: در هیچ جای جهان و در هیچ کشوری سراغ نداریم که دولت و نیروهایش توانسته باشد در تراز سپاه پاسداران در هر عرصه در راستای خدمت‌رسانی و حفظ امنیت کشورش فعالیتی چشم‌گیر همچون سپاه ما داشته باشد یا خدمتی به مردمش کرده باشد.

اندرخور تصریح کرد: رشد درونی سپاه پاسداران از لحاظ ایمان، اقتدار، عمل و آمادگی از دیگر شاخصه‌های مهم این نهاد مقدس است که اگر بخواهیم از این مقوله‌ها بی‌تفاوت بگذریم بی‌انصافی محض است و در حق آنان عدالت و انصاف را رعایت نکرده‌ایم و باید قدردان این نیروی قدرتمند، مخلص، زمان‌شناس، دشمن‌شناس و ضدتروریست باشیم.

کد خبر 751485

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی تجلی حضور مردم در حکمرانی هستند
  • نداشتن بصیرت نسبت به دشمن، راه نفوذ او را باز می‌کند
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت دولتند
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است