Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@20:33:18 GMT

درخواست ویدئو چک برای برنامه های سیاسی!+فیلم

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۵۲۹۴۵

‍‍‍‍‍‍

رکنا: محسن مقصودی مجری برنامه ثریا درخواست کرد تا از سیستم ویدئوچک در حوزه‌های دیگری غیر از ورزش نیز استفاده شود.

حجم ویدیو: 10.95M | مدت زمان ویدیو: 00:01:39

 برنامه ثریا شب گذشته به حوادث Accidents و اتفاقات رخ داده در هفته جاری پرداخت.

یکی از موضوعات مطرح شده برنامه شب گذشته، درخواست محسن مقصودی مجری برنامه ثریا بود که خواسته بود از سیستم ویدئوچک در حوزه‌های دیگری نیز استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

عمل شنیع مامور پلیس با پسری نوجوان در ماشین پلیس +عکس مدیر مجموعه ورزشی سپیده را بدبخت کرد / پای 5 زن دیگر در میان است هرچقدر به او التماس می کردم حریص تر می شد / او یک چیز را می خواست آن هم آبرویم بود ناگفته هایی از شرایط روحی راننده اتوبوس مرگ دانشجویان علوم تحقیقات هنگام حادثه + عکس دختر 11 ساله مشهدی بهزیستی را دوست دارد / او از جای سیگارهای پدر روی بدنش خسته شده مرد مشهدی در اقدامی جنون آمیز همسر، فرزند و مرد غریبه را به آتش کشید+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 9 هزار مشهدی در تله همسر پنهانی افتادند ! اتفاقی عجیب اما باورکردنی / از جسد زن مرده صداهای عجیبی می آمد ! این زن شب ها داخل سطل زباله خیابانی می خوابد ! + عکس هایی که جنجالی شد مادر سنگدل نوزادش را داخل کیسه زباله گذاشت و در خیابان رها کرد+ عکس حیوان نمک نشناس دست صاحبش را خورد لحظه مرگ دردناک یک رقصنده در مراسم عروسی + فیلم حمله راننده مست به مامور پلیس تهران + جزئیات و فیلم مجازات سنگین در انتظار مقصران حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents چک مجری ویدئو فیلم درخواست ویدیو ها عکس تحقیقات دختر تصادف اتوبوس دانشجویان فیلم تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد حادثه خودرو تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۲۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد

به گزارش خبرگزاری مهر، طی حکمی از سوی محمدعلی صائب سرپرست معاونت سیاسی، محمدحسن روزی‌طلب به سمت سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی منصوب شد.

به کارگیری حداکثری ظرفیت‌های خبرگزاری صداوسیما و شبکه خبر در تولید برنامه‌های سیاسی و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت‌های محتوایی، تجهیزاتی و نیروی انسانی مجموعه‌های خارج معاونت سیاسی، محورهای اصلی اداره کل برنامه‌های سیاسی در دوره جدید است.

از سوابق روزی‌طلب می‌توان به مدیرمسؤولی روزنامه ایران و مدیرعاملی موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران، معاون مرکز اسناد انقلاب اسلامی، نویسنده بیش از ۲۰ عنوان کتاب در حوزه تاریخ سیاسی، مشاور و ناظر فیلم‌های سینمایی «ماجرای نیمروز»، «ماجرای نیمروز؛ ردخون» و «موقعیت مهدی» و سردبیری، نویسندگی و پژوهش ده‌ها برنامه تلویزیونی و مستند اشاره کرد.

کد خبر 6090413 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • دومین حادثه رانندگی وزرای صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته + ویدئو
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • عهد کردیم خودسانسوری نکنیم